اخبار ورزشی

راز جدایی خداداد از ژنرال؛ شانس آوردیم بازی در تاشکند تمام شد!

خبر ورزشی

به گزارش خبرورزشی، در تمام این سه دهه دیگر به این موضوع عادت کرده‌ایم که انتشار یک سری اخبار منافع عده‌ای را به خطر انداخته و آنها برای حفظ موجودیت خود، در قدم اول اقدام به تکذیب خبرورزشی می‌کنند. اما خوشبختانه تا امروز هر بار گذشت زمان، رای به درستی خبر ما داده است.

روزی که بعد از بازی ایران و ازبکستان در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ – سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ – خداداد عزیزی از کادرفنی تیم ملی جدا شد، نوشتیم که ماجرا عمق دارد. تیمی که نیمه اول با دو گل پیش افتاده بود، در نیمه دوم شانس آورد که داور سوت پایان را زد و نباخت!

پس از آن اتفاقات دیگری افتاد. بازوبند کاپیتانی از سردار آزمون به مهدی طارمی رسید، جام ملت‌ها آمد و رفت و همه می‌دانیم کاپیتان‌های اول و دوم دیگر به تیم ملی دعوت نشدند. با گذشت زمان خبرورزشی نوشت که ماجرای نیمه دوم بازی با ازبکستان چه بوده و چطور تمرکز تیم به خاطر کاپیتانی به هم ریخت! اما متاسفانه دوستان از همان مسیر همیشگی رفتند و اقدام به تکذیب خبر ما نمودند اما از آنجا که آفتاب هیچ وقت پشت ابر باقی نمی‌ماند، خیلی طول نکشید که علی کریمی هافبک تیم ملی – که در آن مسابقه تاشکند در ترکیب اصلی بود – ادعای خبرورزشی را تایید کرد.

علی کریمی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت که بر سر کاپیتانی در نیمه دوم اتفاقاتی افتاد و نتیجه‌اش از دست رفتن تمرکز ملی پوشان بود. اتفاقی که در همان مقطع خداداد عزیزی نسبت به آن، خواستار برخورد بود و بنا به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد تا او از کادرفنی تیم ملی جدا شود.

شرح ماوقع را چند روز پیش، مفصل در گزارشی خواندید. لحظه به لحظه آن اتفاقات هم مقابل چشم همه هست؛ اینکه بعد از تعویض سردار آزمون «بازوبند» برای دقایقی طولانی سرگردان بود و تلاش سعید عزت اللهی و شجاع خلیل‌زاده برای راضی کردن طارمی نتیجه نداد و دائم دست به دست می‌شد تا سرانجام به علیرضا بیرانوند رسید اما اختلافی که درست کرد، منجر به حوادثی شد که بعداً افتاد و همه می‌دانیم!

 عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی یا خداداد عزیزی؛ مشکل قلعه‌نویی و تیم ملی «منتقدان» نیستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا