اخبار ورزشی

دو دستگی در یونایتد: موافقان و مخالفان تن‌هاخ مقابل هم

رفتار اریک تن هاخ با هری مگوایر و جیدون سانچو در رختکن باعث دودستگی بین بازیکنان منچستریونایتد شده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، رفتار اریک تن هاخ با هری مگوایر و جیدون سانچو باعث شده که برخی از بازیکنان منچستریونایتد روش‌های این سرمربی را زیر سوال ببرند.

رسانه‌های انگلیسی در ابتدای هفته گزارش دادند ستارگان یونایتد می‌ترسند رویکرد تن هاخ تأثیر منفی بر روحیه تیم داشته باشد. به گزارش تلگراف، رفتار مربی هلندی با مگوایر و سانچو دو نمونه بارز از افزایش نگرانی‌ها در تیم در مورد تن هاخ است.

شیوه انضباطی سفت و سخت تن هاخ در اولین فصل هدایتش به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت زیرا او به یونایتد چراغ سبز نشان داد تا راه خود را از کریستیانو رونالدو جدا کند.

با این حال، افت قابل توجهی در نتایج فصل دوم وجود داشته است. به طوری که یونایتد در 8 بازی در تمام رقابت‌ها شکست خورده و آن‌ها در حال حاضر 8 امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله دارند‌‌.

 

هفته گذشته بدون شک بدترین هفته فصل یونایتدی‌ها تا به امروز بوده چون در خانه با نتیجه 3-0 مقابل منچسترسیتی و نیوکاسل شکست خوردند‌‌. گزارش شده که عصبانیت بازیکنان در رختکن یونایتد بالا گرفته است و بازیکنان معتقدند تن هاخ افراد مورد علاقه خود را فقط در ترکیب انتخاب می‌کند.

گزارش تلگراف نشان می‌دهد که تیم همچنین احساس می‌کند او نسبت به افراد خاصی مانند مگوایر و سانچو بیش از حد خشن رفتار کرده است، اگرچه برخی از بازیکنان احساس می‌کنند سبک غیرمعمول او مورد نیاز است، که همین باعث ایجاد شکاف در تیم شده است.

مگوایر زمانی که تن هاخ سال گذشته به اولدترافورد آمد، کاپیتان باشگاه بود، اما پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی، بازوبند را از دست داد و در تابستان برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید معرفی شد.

در همین حال، سانچو پس از درگیری با تن هاخ، زمانی که نام او در ترکیب روز بازی مقابل آرسنال قرار نگرفت، از تیم اخراج شد. این بازیکن حاضر به پاک کردن پست خود در اینستاگرام و همچنین عذرخواهی از سرمربی شد اما همچنان دور از تمرینات گروهی به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

1948905

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا