اخبار ورزشی

دوناروما: سرنوشت ما هنوز در دستان خودمان است

خبر ورزشی

لوچانو اسپالتی گفته بود که می‌خواهد تیمش ابتکار عمل را در دست بگیرد اما این اتفاق در گلزنکرخن رخ نداد. ایتالیا با نتیجه ۱-۰ بازی را به اسپانیا واگذار کرد و جانلوئیجی دوناروما بعد از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «خیلی از پاس‌ها را خراب کردیم و کیفیت کافی از خودمان نشان ندادیم، طبیعی است که اگر این تعداد اشتباه مرتکب شوید مجازات شوید. ما عصبانی هستیم اما باید از این اراده در بازی پایانی استفاده کنیم.»

این سه امتیاز اسپانیا را به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک‌هشتم نهایی رساند، اما یک امتیاز در برابر کرواسی در روز دوشنبه برای کسب مقام دوم کافی است، به این دلیل که حتی اگر آلبانی اسپانیا را شکست دهد، آتزوری رکورد برتر رودررو را دارد.

دوناروما ادامه داد: «سرنوشت ما هنوز در دستان خودمان است، ما نباید این شکست را فاجعه بدانیم. باید مقابل کرواسی کارهای زیادی انجام دهیم. نگرش ما درست بود، سخت کار کردیم، شاید خوب کار نکردیم اما سخت تلاش کردیم و می‌دانیم که باید بهتر عمل کنیم. ما تهاجمی بودیم، اما بزرگترین اشتباهات ما زمانی بود که مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، زیرا دوباره آن را خیلی راحت از دست می‌دادیم. در ۱۰-۱۵ دقیقه آخر بهتر عمل کردیم، آنها را وادار به دویدن کردیم، اما باید خیلی زودتر این کار را می‌کردیم. اگر به اسپانیا اجازه دهید در کل بازی ابتکار عمل را در دست بگیرد، آنها شورش خواهند کرد. اسپانیا تیم بزرگی است، همه ما می‌دانیم که اگر به آنها اجازه پیشروی بدهی به تو آسیب می‌رسانند.»

 اسپالتی: خوش شانس بودیم که فقط یک گل خوردیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا