اخبار ورزشی

دنی آلوز سکوتش را شکست: در دادگاه بازی دارم!

دنی آلوز سرانجام در مورد اقامتش در زندان و اینکه زندگی جدیدش چگونه است، صحبت کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، دنی آلوز در حال لذت بردن از آزادی مشروط خود در رستوران اختصاصی آقای پورتر، واقع در طبقه همکف هتل سر ویکتور، دیده شده است.

آلوز با یک تی‌شرت سفید و شلوار ورزشی، پشت میزی کنار دوستش نشسته بود و منتظر سفارشش بود. حضور آلوز در رستوران پس از انجام یکی از تعهدات قضایی او رخ داد: حضور در دبیرخانه بخش ۲۱ دادگاه بارسلونا. این اقدام بخشی از شرایط آزادی مشروط وی است.

اگرچه او از اظهار نظر در مورد جزئیات خاص پرونده خود اجتناب کرد، اما در صحبت‌هایش خبر داد که جمعه هر هفته روزی است که برای حضور او در دادگاه تعیین شده است. او هنگام نوشیدن قهوه توضیح داد: «این کاری است که باید انجام دهم. هر جمعه به دادگاه می‌روم و تمام. کار دیگری هم ندارم.»

علیرغم نامشخص بودن آینده پرونده‌اش، آلوز نگرشی آرام و خوش‌بینانه دارد: «بازی‌ای که باید انجام دهم در دادگاه است.» او اذعان کرد که «هیچ تصوری» ندارد که روند قضایی چقدر طول می‌کشد، اما ابراز اطمینان کرد که از هر چالشی که بر سر راهش قرار گیرد جان سالم به در خواهد برد. او گفت: «هرجا می‌روم زنده می‌مانم. با همه چیز سازگار می‌شوم زیرا برای من مکان نیست که فرد را می‌سازد، بلکه شخص است که مکان را می‌سازد.»

آلوز پس از گفتگو با روزنامه، قبض رستوران (۲۳۰ یورو) را پرداخت کرد و کت و کلاه مشکی‌اش پوشید تا مورد توجه قرار نگیرد و به خانه خود بازگشت. جلسه بعدی دادگاه او جمعه آینده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا