اخبار ورزشی

دلیل عجیب جان تری برای ناکامی انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۰

کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس دلیلی برای ناکامی سه شیر در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ذکر کرد که تا به حال به آن اشاره نشده بود.

فوتبال 11

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در تاریخ تیم ملی انگلیس به عنوان یکی از تلخ‌ترین ادوار این رقابت‌ها شناخته می‌شود. سه‌شیر در تورنمنتی که در نهایت با قهرمانی تیم ملی اسپانیا به پایان رسید، در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 4 بر یک مقابل آلمان تن به شکست داد؛ همان بازی معروفی که گل فرانک لمپارد به دلیل نبود فناوری تشخیص عبور توپ از خط دروازه سوخت.

جان تری ستاره وقت سه‌شیر اما می‌گوید دلیل نمایش نه چندان دلچسب انگلیس برابر ژرمن‌ها نه اشتباه داوری بلکه به کت و شلوارهایی ربط داشت که او و هم‌تیمی‌هایش در مسیر هتل تا ورزشگاه محل برگزاری بازی به تن داشتند.

تری 34 ساله فاش کرد؛ جنس آن کت‌و‌شلوار‌ها آنقدر بد بوده که تمام اعضای تیم از کاپیتان وقت تیم استیون جرارد درخواست کردند مجوز در آوردن حداقل کت‌های‌شان را از فابیو کاپلو سرمربی تیم بگیرد اما مرد ایتالیایی موافقت نکرده است.

تری گفت: یک ساعت و 20 دقیقه سوار اتوبوسی بودیم که قرار بود ما را به ورزشگاه برساند و تمام آن مدت، کت‌و‌شلوارها تن‌مان بود. همگی عرق کرده بودیم و به شدت گرم‌مان شده بود. به همین دلیل بازیکنان به جرارد گفتند؛ «استیوی، با مربی درباره کت‌های‌مان صحبت کن. ما نمی‌خواهیم کت و شلوار بپوشیم. واقعاً وحشتناک است.»

زمانی که جرارد خواسته هم‌تیمی‌هایش را به کادر فنی انتقال می‌دهند، به او گفته می‌شود که اجازه این کار را ندارند، چون این الزامات قراردادی بود که اتحادیه فوتبال انگلیس با کارخانه تولید پوشاک M&S بسته بود.

تری ادامه داد: زمانی که به مقصد رسیدیم و از اتوبوس پیاده شدیم، از آنجایی که کولر اتوبوس کار نمی‌کرد، همه بازیکنان عرق کرده بودند. وقتی رسیدیم دیدیم که بازیکنان حریف با لباس‌های راحتی و شلوارک وارد ورزشگاه شدند. یک نفر در تیم ما نگذاشت که بازیکنان ما هم با لباس‌هایی راحت وارد ورزشگاه شوند. با این حال این نباید باعث شود فراموش کنیم که این ما بازیکنان هستیم که سرنوشت بازی را رقم می‌زنیم و ما در آن روز، کیلومتر‌ها تا صعود فاصله داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا