اخبار ورزشی

دلداری صمیمانه رفیق نیما پس از پایان کابوس (عکس)

شهریار مغانلو در پایان دیدار سپاهان و گل‌گهر به نیما میرزازاد تبریک ویژه‌تری نسبت به سایر بازیکنان گفت.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌ سه”، رقابت سپاهان و گل‌گهر در حالی با پیروزی 2 بر یک طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان تمام شد که همه چیز می‌توانست به شکل تلخ و هشداردهنده‌ای برای سپاهانی‌ها تمام شود.

بازی که شروع شد نیما میرزازاد اشتبا مهلکی داشت و خیلی زود گل‌گهر از میزبان خود مقابل هواداران پرشوری که در نقش جهان حاضر بودند پیش افتاد. 

با این حال هادی محمدی درخششی خیره‌کننده داشت و باعث شد تا با صعود سپاهان به فینال جام حذفی اشتباه میرزازاد خیلی به چشم نیاید. جالب اینکه هادی محمدی پس از اینکه گل اول مسابقه را در فاصله چند ثانیه مانده به پایان نیمه اول وارد دروازه اخباری کرد، وقتی سوت پایان 45 دقیقه اول به صدا درآمد مستقیم به سمت میرزازاد رفت و گل خود را تقدیم سنگربان تیمش کرد تا با روحیه بیشتری در نیمه دوم بازی کند.

در پایان مسابقه هم قابی از به آغوش کشیدن نیما میرزازاد توسط شهریار مغانلو بهترین گلزن سپاهان در لیگ بیست و سوم منتشر شده که نشان از رابطه صمیمانه مهاجم طلایی پوشان و سنگربان این تیم دارد و در طول فصل نیز بارها این رفاقت در عکس‌های ثبت شده از بازی‌ها و تمرینات سپاهان دیده شده است؛ رفاقت و همدلی‌ای که می‌تواند سپاهان را پس از ناکامی در قهرمانی لیگ برتر در جام حذفی به قهرمانی برساند.

شهریار مغانلو و نیما میرزازاد رابطه بسیار خوبی با هم دارند که در بازی‌های سپاهان در طول فصل و حتی در روزهای نیمکت نشینی نیما ادامه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا