اخبار ورزشی

دشمن همیشگی توخل از او حمایت کرد

لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، پس از حواشی اخیر اتفاق‌افتاده برای توماس توخل، از او حمایت کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، توماس توخل روز یکشنبه در دیدار با هواداران بایرن مونیخ، در پاسخ به پرسش هواداری مبنی بر علاقه مربی آلمانی برای سرمربی‌گری در خارج از کشور به او پاسخ داد:«خارج از کشور قطعاً دوباره برای من جذاب خواهد بود.» او در ادامه لیگ اسپانیا را فوق العاده دانست و از رقابت و جذابیت در آنجا تعریف کرد.

این صحبت‌ها باعث شد برخی از رسانه‌های هواداری و افرادی مانند دتمار هامان، کارشناس تلویزیونی و بازیکن سابق بایرن مونیخ، از او انتقاد کنند. هامان درباره توخل گفت:«او از این حرف‌ها منظوری دارد. توخل در بایرن مونیخ بزرگترین سوء‌تفاهم بعد از یورگن کلینزمن است. اینها با هم جور در نمی‌آیند. مطمئنم او اکنون خودش این را می‌داند.»

در جواب همین انتقادات بایرن مونیخ در بیانیه‌ای از سرمربی‌ تیم حمایت کرد و همه اظهارات را بی‌اساس خواند. پس از دفاع باشگاه از توخل، ماتئوس که همیشه یکی از منتقدان اصلی توخل بوده و با او در تلویزیون یک درگیری معروف دارد هم در صحبت‌های جدیدش به حمایت از او پرداخت و گفت:«از او سوالی پرسیده شد و صادقانه پاسخ داد. من فکر می‌کنم چیزی که او گفت یک پاسخ خوب است. آیا توماس توخل باید بگوید که مادام‌العمر در بایرن می‌ماند؟ او یک مرد ۸۰ ساله نیست، او فقط ۵۰ سال دارد. وقتی برای اینتر بازی می‌کردم، من هم گفتم که می‌توانم در یک مقطع زمانی در اسپانیا بازی کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا