اخبار ورزشی

در پشت درهای بسته، انصاری‌فرد ۱۰۰ تایی شد!

کریم انصاری فرد با بازی مقابل اندونزی وارد صدتایی‌های تیم ملی شد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی در جام ملت‌های آسیا در یکی دیدار تدارکاتی امروز سه شنبه در قطر به مصاف اندونزی رفت که این جدال با نتیجه پنج بر صفر به سود تیم ملی کشورمان خاتمه پیدا کرد.

در جریان این دیدار دوستانه، کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی ایران در نیمه دوم این مسابقه به زمین آمد تا به رکورد ۱۰۰ بازی ملی دست پیدا کند. انصاری‌فرد همچنین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ حضور داشت و اکنون در دوحه حضور دارد تا چهارمین تورنمنت آسیایی خود را در جمع شاگردان قلعه نویی تجربه کند. اکنون او هشتمین بازیکن باتجربه تیم ملی به حساب می‌آید و با انجام یک بازی دیگر با آندرانیک تیموریان که ۱۰۱ بازی ملی انجام داده برابر می‌شود.

در تاریخ تیم ملی، جواد نکونام، علی دایی، احسان حاج صفی، علی کریمی، سیدجلال حسینی، مهدی مهدوی کیا و آندرانیک تیموریان تنها صدتایی‌های تیم ملی بودند که حالا انصاری‌فرد هم اضافه شد و باید دید تا پیش از پایان فوتبالش این عدد را به کجا می‌رساند.

جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم در کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ هم‌گروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا