اخبار ورزشی

دروغ چرا، از غیبت بلینگام خوشحالم!

مربی لاس پالماس از اینکه امشب جود بلینگام برای رئال به میدان نخواهد رفت، ابراز خوشحالی کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب در زمین لاس پالماس بازی دشواری خواهد داشت. لاس پالماس از تیم های خوب و شگفتی ساز این فصل لالیگاست که در رده هشتم قرار دارد و بعد از رئال بهترین آمار دفاعی لیگ اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

برابر چنین تیمی امشب رئال جود بلینگام را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. ستاره انگلیسی در بازی جنجالی مقابل آلمریا پنج کارته شد.

گارسیا پیمنتا، مربی لاس پالماس، از اینکه امشب بلینگام در ترکیب رئال نخواهد بود، خوشحال است و در این رابطه گفت: «دروغ چرا؟ قصد فریب دادن کسی را ندارم. از اینکه بلینگام برابر ما بازی نخواهد کرد، خوشحالم چون شانس بیشتری برای نتیجه گیری خواهیم داشت. البته تیم های بزرگی مثل رئال هرگز و در غیاب هیچ بازیکنی توجیهی برای عدم کسب پیروزی ندارند.»

1981508

پیمنتا ادامه داد: «شخصا دوست داشتم بلینگام در این بازی باشد چون برای همه دوستداران فوتبال تماشای این بازی جذاب‌تر می شد ولی واضح است که غیبت ستاره‌ای مثل او به سود ما خواهد شد. ما از بهترین گلزن لالیگا حرف می زنیم و کسی که پشت سر مهاجمان یک خطر بالقوه برای تیم مقابل است. بلینگام در 21 سالگی از نظر من بازیکنی خارق العاده است ولی مطمئنم رئال برای پر کردن جای خالی او بهترین گزینه ها را دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا