اخبار ورزشی

داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)

کالیاری با دو ضربه پنالتی مقابل یوونتوس پیش افتاده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، در هفته سی و سوم سری A ایتالیا کالیاری میزبان یوونتوس است. شاگردان کلودیو رانیری در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند و همین باعث شده است که آنها از منطقه سقوط فاصله بگیرند و به رده سیزدهم جدول برسند.

در ۸ دیدار اخیر، کالیاری تنها یک شکست را تجربه کرده و در بازی هفته گذشته مقابل اینتر هم موفق شدند شاگردان سیمونه اینزاگی را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با تساوی ۲-۲ متوقف کنند.

عملکرد خوب آنها در دیدار امشب برابر یوونتوس هم ادامه پیدا کرده است. در دقیقه ۲۸ بازی، ضربه سر دوسنا در محوطه جریمه یووه به دست گلیسون برمر برخورد کرد و منجر به اعلام پنالتی به سود میزبان شد. جانلوکا گائتانو پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد با فریب شزنی و زدن ضربه به سمت چپ بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ هم زیتو لوومبو از مدافعان یووه گذشت اما شزنی با خروج از دروازه تعادل این مهاجم را بر هم زد و همین باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد و دروازه‌بان یووه را با کارت زرد جریمه کند. این بار یری مینا پشت توپ ایستاد و دقیقاً مانند گل گائتانو، ضربه‌اش را به سمت چپ زد و شزنی را فریب داد تا کالیاری با دو ضربه پنالتی در آستانه شکست یوونتوس قرار بگیرد.

2012913

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا