اخبار ورزشی

داور بین‌المللی دوباره در لیگ برتر

داور مسابقه پرسپولیس و تراکتور پس از یک هفته دوباره در لیگ برتر قضاوت می‌کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، سید وحید کاظمی که هفته گذشته قضاوت مسابقه حساس تیم‌های پرسپولیس و تراکتور را در ورزشگاه آزادی برعهده داشت و قضاوت بدون نقصی را پشت سر گذاشت، دوباره با نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت گرفت و این بار باید به اراک سفر کند.

این داور بین‌المللی فوتبال ایران که در دور رفت لیگ برتر بیشترین قضاوت را در بین داوران داشت و در هفت بازی حضور پیدا کرد، هفته قبل هم داور وسط دیدار پرسپولیس و تراکتور بود و روز چهارشنبه نیز در اراک قضاوت می‌کند.

وحید کاظمی پس از هشت قضاوت در فصل جاری لیگ برتر، با نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال به‌عنوان داور وسط دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار تهران در هفته هجدهم لیگ برتر انتخاب شده و راهی اراک می‌شود.

این داور در کنار حسن ظهیری و رضا حیدری به‌عنوان کمک‌های اول و دوم و حسین زمانی به‌عنوان داور چهارم قضاوت مسابقه آلومینیوم اراک و هوادار تهران را قضاوت می‌کنند.

پیش از این قرار بود علی صفایی دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار را قضاوت کند، اما او به‌عنوان داور وسط مسابقه ذوب‌آهن و پرسپولیس انتخاب شد تا وحید کاظمی نیز به اراک برود و در یک بازی حساس دیگر هفته بین شاگردان سید مجتبی حسینی و مسعود شجاعی حضور یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا