اخبار ورزشی

خرید جدید استقلال آماده شکوفایی با پیراهن آبی!

محمدحسین اسلامی روند صعودی را در سال‌های اخیر دنبال کرده است.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی جوان تیم ملی امید و باشگاه ذوب به استقلال پیوست تا رویاهای خود را با پیراهن استقلال دنبال کند و فصل آینده را در یکی از تیم‌های مدعی و بزرگ فوتبال ایران توپ بزند.

این بازیکن که در تیم‌های پایه فوتبال ذوب آهن به میدان رفته بود در فصل بیست و یکم لیگ برتر مقابل هوادار به عنوان جانشین به میدان آمد و بعد از آن هم 8 مسابقه به عنوان جانشین و 6 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و عملکرد خوبی از خودش نشان داد، او در آن فصل 1 گل مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و اولین گل باشگاهی خودش را هفته بیست و دوم لیگ برتر بیست و یکم به ثمر رساند.

اسلامی در لیگ بیست و دوم شرایط متفاوتی را تجربه کرد و از هفته چهارم به ترکیب اصلی ذوب آهن رسید و به بازیکن اصلی این تیم تبدیل شد و با 3 گل و 1 پاس گل عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته خود ارائه کرد و در فوتبال ایران چهره شد، گلزنی در دربی اصفهان نقطه درخشان او در این فصل بود.

روند صعودی اسلامی ادامه داشت و در فصل گذشته لیگ برتر از 30 مسابقه ذوب آهن در 29 مسابقه به میدان رفت و با 25 حضور ثابت از بازیکنان کلیدی تیم محمد ربیعی به حساب می‌آمد، او در این فصل هم موفق به ثمر رساند 3 گل و 1 پاس گل شد.

سبک بازی اسلامی به شکلی است که استقلال مدت‌ها در این پست بازیکن نداشته است و با حضور در پشت مهاجمان و در پست هافبک هجومی شرایطی را برای این تیم فراهم می‌کند که در صورت درخشش در این تیم می‌تواند مهره گم‌شده آنها در فصل‌های اخیر باشد.

این بازیکن در دوران فوتبالی خود 9 گل و 5 پاس گل در مسابقات مختلف باشگاهی به ثمر رسانده و در تیم ملی امید هم نمایش خوبی داشته و با توجه ب تکنیک بالا و قدرت حمل توپ خوبی که دارد می‌تواند در کنار ماشاریپوف استقلال را در سطح بالاتری در فاز هجومی قرار دهد.

اسلامی سابقه حضور در اردوی تیم ملی را داشته است اما هنوز برای تیم بزرگسالان به میدا نرفته و یکی از انگیزه‌های این بازیکن برای پیوستن به استقلال رسیدن به پیراهن تیم ملی خواهد بود که انگیزه‌های این بازیکن را افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا