اخبار ورزشی

خرافات یا یک سبک جدید: دستکش‌های تابستانی!

دستکش پوشیدن بازیکنان فوتبال تبدیل به یک عادت جدید شده تا برخی از کارشناسان این را خرافه برخی از آنها بدانند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، فوتبالیست‌ها همیشه به دنبال راه‌هایی برای برجسته شدن و نوآوری در زمین هستند و اگر نتوانند با توپ این کار را انجام دهند، همیشه با یک کار دیگر خودشان را در کانون توجهات قرار می‌دهند. مدل موهای عجیب، پاره کردن پشت جوراب‌ها، چسباندن تصاویری روی ساق بند و استفاده از جواهرات، عواملی است که باعث می‌شود یک بازیکن فوتبال مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار بگیرد اما در این مطلب به سراغ بازیکنانی می‌رویم که با دستکش‌های خودشان این کار را انجام می‌دادند.

دستکش‌ها برای زمانی که فصل زمستان باشد، یک اتفاق فراگیر است اما برخی از بازیکنان به قدری متعهد به استفاده از آن هستند که به خاطر آن در معرض خطر گرمازدگی قرار می‌گیرند که این دلیل بعید است چیزی باشد که شما و ما را قانع کند اما قرار بر مرور این 7 بازیکن خواهد بود.

کریسنسیو سامرویل
سامرویل نه تنها به دستکش‌های خود متعهد است بلکه به نوار مچ دستکش بسیار تاکید دارد. در فینال پلی آف چمپیونشیپ 2023/24، لیدز مقابل ساوتهمپتون قرار گرفت اما با شکست لیدز، او در حاشیه ومبلی قدم می‌زد و زیر آفتاب لندن، با دستکش و نوار پیچ‌های سفید رنگ قاب عجیبی را خلق کرده بود.

آنتونی مارسیال
قبل از اینکه مصدومیت او را نابود کند، تصویر مارسیال با دستکش‌هایش یک تصویر شورانگیز برای هواداران منچستریونایتد بود. شاید روزی بند توپ طلای قرارداد این بازیکن را فراموش کنیم اما مشخصا دستکش‌های خاص مارسیال را فراموش نمی‌کنیم.

پاسکال چیمبوندا
مهاجم فرانسوی سابق ویگان در آخرین غروب آرسنال در هایبوری، این تیم را مشخصا زجر داد و بارها و بارها تا چند قدمی باز کردن دروازه توپچی‌ها رفت ولی نتوانست این کار را به خوبی انجام دهد.

2030689

مایکل آنتونیو 
او به طرز خارق العاده‌ای عاشق ترکیب پیراهن آستین کوتاه و دستکش‌های مشکی رنگ خودش است. او در گرما و سرما این ترکیب را حفظ می‌کند اما خودش در مصاحبه‌ای گفت که هدفش از دستکش، گرم شدن دستش نیست و توضیح دیگری نداد!

2030690

سرخیو آگوئرو
منچستر شهر سردی نبوده اما او بنیانگذار سبک خوشحالی گل با دستکش بود و در فصل زمستان بود که این پوشش را به استایلش اضافه کرد و به یک باره در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) دیدیم که این دستکش از دست او خارج نشده است.

2030688

ریاض محرز
زمانی که این دو نفر در منچسترسیتی هم‌تیمی شدند، مردمی که بیشتر دقت داشتند، متوجه این موضوع شدند. محرز از دوران کودکی عادت به این کار داشته و در بسیاری از تصاویری که از او دیده‌ایم، این وسیله را دارد.

2030692

ژآن فیلیپ ماتتا
ماتتا به یک باره در تیم کریستال پالاس با حضور گلاسنر تغییر کرد و این تغییر در فصل زمستان و دستکش پوش شدن او همراه شد. فصل تغییر کرد اما او در ادامه فصل، این دستکش را همراه خود داشت و این مهاجم فرانسوی احتمالا جدیدترین نامی باشد که به این لیست اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا