اخبار ورزشی

خبر جدایی‌ام از رئال، آنچلوتی را به گریه انداخت

کاسمیرو در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو فاش کرد وقتی خبر جدایی اش از رئال را به کارلو آنچلوتی داد، مربی ایتالیایی کاملا منقلب شد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، کاسمیرو در تابستان 2022 در انتقالی غیرمنتظره رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. او حتی فصل را با رئال شروع کرده بود و برابر آلمریا نیز به میدان رفت ولی به یکباره گفت که قصد جدایی دارد و به جمع شیاطین سرخ پیوست. او از سال 2013 برای رئال بازی می کرد و با این تیم برنده 5 لیگ قهرمانان شد.

کاسمیرو در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت که کارلو آنچلوتی از شنیدن خبر جدایی او شوکه شد: «من با رئال همه چیز را برده بودم و زمان تجربه یک چالش جدید بود. نه اینکه انگیزه‌ام کم شده باشد، بلکه می خواستم تجربه جدیدی کسب کنم. در رئال اصلا با جدایی من موافق نبودند و حتی فلورنتینو پرز نمی خواست در این مورد چیزی بشنود. ولی من می خواستم زبان جدیدی یاد بگیرم و با فوتبالی متفاوت آشنا شوم. با یونایتد تمام کردم و به دفتر آنچلوتی رفتم. وقتی به او خبر جدایی را دادم، شوکه شد و گریه کرد. آنجا تنها باری بود که در مورد جدایی‌ام از رئال دچار تردید شدم.»

2012645

کاسمیرو بازی رئال برابر سیتی را نیز با حرارت دنبال کرده بود: «بازی فوق العاده ای بود و من هم مثل هواداران رنج کشیدم ولی بازی پایان خوشی داشت. این رئال مادرید است و DNA رئال پیروزی است. هر تیمی غیر از رئال در اتحاد شکست می خورد. رئال در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و یک جادوی خاص دارد. من به عنوان بازیکن بارها این جادو را تجربه کردم. تبریک به رئال و هواداران بابت صعود و امیدوارم رئال بار دیگر قهرمان شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا