اخبار ورزشی

خبرورزشی‌گردی| کنایه سنگین ایمون زاید: این‌که ۳ تا خورد، شماره یک تیم‌ملی‌تان است؟/ مردم عروسی‌شان را به‌خاطر من رها کردند!

خبر ورزشی

بدون هیچ شک و تردیدی طرفداران استقلال و پرسپولیس هرگز دربی بهمن ۱۳۹۰ را فراموش نخواهند کرد. مسابقه‌ای که استقلال ابتدا با دو گل پیش افتاد اما پرسپولیس به لطف هنرنمایی ایمون زاید مهاجم اهل لیبی خود توانست در کمتر از ۹ دقیقه سه بار دروازه استقلال را باز کرده و شکست دو بر صفر را با پیروزی شیرین ۳ بر ۲ عوض کند.

ایمون زاید پس از این بازی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی که پانزدهم بهمن سال ۹۰ منتشر شد، پیرامون این اتفاق گفت: واقعاً هیجان زده‌ام. من قبلا هت‌تریک کرده بودم و وقتی قرار شد به پرسپولیس بیایم، می‌دانستم که باید برای یک تیم بزرگ فوتبال بازی کنم ولی واقعا تا پس از پایان بازی نمی‌دانستم گل زدن به استقلال در دربی یعنی چه! وقتی بازی تمام شد و در رختکن شادی کردیم، به هتل آمدم تا استراحت کنم. در هتل مراسم عروسی برگزار می‌شد اما بسیاری از مهمانان هتل وقتی من را دیدند، مراسم را رها کردند و آمدند تا با من عکس یادگاری بگیرند! تازه آن‌جا بود که فهمیدم چه اتفاقی رخ داده است!

ایمون زاید در ادامه این مصاحبه کنایه‌ای هم به مهدی رحمتی سنگربان و کاپیتان اسبق استقلال زد و گفت: واقعا این سنگربان استقلال که سه گل خورد، ملی‌پوش و دروازه‌بان اول تیم ملی ایران است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا