اخبار ورزشی

خبرورزشی‌گردی| مظلومی: قول قهرمانی استقلال را نمی‌دهم اما به آسیا می‌رویم/ فرهاد مجیدی را می‌خواهم/ اگر بگویم دنبال استقلال نبودم دروغ است

خبر ورزشی

پرویز مظلومی در نیمه دوم خرداد سال ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی استقلال برگزیده و جانشین صمد مرفاوی شد.

این مربی در ۲۲ خرداد همان سال طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی از اهداف خودش با استقلال در لیگ دهم حرفه‌ای صحبت کرد و به همکاران ما گفت: با توجه به شرایط استقلال، سرمربی شدن در این تیم برای من یک تکلیف بود و می‌خواستم دین خودم را به تیمی که سالیان سال در آن حضور داشتم ادا کنم. من با شاهین بوشهر به توافق رسیده بودم اما وقتی پیشنهاد استقلال آمد احساس تکلیف کردم و به همین خاطر برای این تیم لیگ برتری و هواداران خونگرمش آرزوی موفقیت کردم اما با فتح‌الله‌زاده دست همکاری دادم و سرمربی استقلال شدم. این را هم بگویم استقلال بزرگترین نام در زندگی من است و هر چیزی که به دست آورده‌ام از کنار این تیم بوده است به همین خاطر اگر بگویم سالیان سال به دنبال استقلال نبودم، دروغ گفته‌ام.

مظلومی در ادامه این مصاحبه تصریح کرد: برای این فصل قول قهرمانی نمی‌دهم ولی هدف اول ما به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان است. همچنین این را هم بگویم که فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است و او را برای استقلال می‌خواهم.

استقلال در لیگ دهم با مظلومی نایب قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا