اخبار ورزشی

خبرورزشی‌گردی| شکست در دربیِ ایمون زائد تقصیر بازیکنان بود، نه من!/ استقلال هیچ‌وقت ۶تایی نشده!

خبر ورزشی

استقلال بهمن ماه سال ۱۳۹۰ بازی دو بر صفر برده مقابل پرسپولیس را با شکست ۳ بر ۲ عوض کرد. همان مسابقه معروفی که ایمون زاید برای قرمزپوشان سه گل زد و یک پیروزی تاریخی رقم خورد.

در این میان پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال روز چهارم بهمن سال ۱۳۹۱ طی گفت‌وگویی با خبرورزشی دست به افشاگری زد و در مورد آن مسابقه گفت: من اصلا بباز دربی نبودم. آن مسابقه را هم به پرسپولیس نمی‌باختم ولی متاسفانه قبل از بازی سر بازوبند کاپیتانی در اردوی استقلال میان بازیکنان دعوا شد. سر میز ناهار جنجال به راه افتاد و من به مهدی امیرآبادی تاکید کردم او باید بازوبند را ببندد. بسیاری از بازیکنان بزرگ استقلال را در اختیار نداشتم. فرهاد مجیدی رفته بود، تیموریان و جباری مصدوم بودند، ساموئل هم شرایط بازی کردن نداشت. اگر دستم از لحاظ بازیکن خالی نبود آن‌هایی را که چنین جنجالی راه انداختند را از اردو اخراج می‌کردم. در مورد شایعه کم‌کاری نفرات در آن بازی هم کم‌کارها را به خدا واگذار می‌کنم.

پرویز مظلومی در قسمت دیگری از این مصاحبه مدعی شد اصلا چیزی تحت عنوان تبانی در دربی نمی‌تواند اتفاق بیفتد و او هرگز چنین چیزی را شاهد نبوده. جالب این‌که پرویزخان اعتقاد داشت با توجه به این‌که اسم تیم تاج پس از انقلاب به استقلال تغییر یافت، دربی شش‌تایی‌ها هم ربطی به استقلال پیدا نمی‌کند و تاج آن دیدار را واگذار کرده بود نه استقلال!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا