اخبار ورزشی

خبرورزشی‌گردی| بازگشت مهدی رحمتی به استقلال/ جدایی سنگربان سرشناس از جمع استقلالی‌ها

خبر ورزشی

پس از این‌که مدیران باشگاه استقلال در نیمه خرداد سال ۹۰ تاکید کردند پرویز مظلومی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان باقی خواهد ماند، بحث یارگیری این تیم برای لیگ یازدهم فوق‌العاده جدی‌تر شد و سرمربی وقت استقلال در اولین قدم تاکید کرد که تحت هر شرایطی مهدی رحمتی را می‌خواهد و استقلالی‌ها باید او را راضی کنند تا از سپاهان جدا شود.

خبرورزشی ۲۳ خرداد سال ۹۰ در گزارشی اختصاصی که بعدها صحت آن مشخص شد، مهدی رحمتی را در آستانه پیوستن به استقلال معرفی کرد و تنها مشکل باقیمانده میان طرفین را اختلاف حساب ۲۰۰میلیون تومانی دانست. این اختلاف هم حل شد و رحمتی در روزهای پایانی خرداد همان سال با صراحت اعلام کرد مذاکراتش منجر به توافق شده و به استقلال برمی‌گردد.

دقیقا بلافاصله پس از استقلالی‌شدن مهدی رحمتی بود که وحید طالب‌لو دیگر سنگربان سرشناس استقلال که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را نیز یدک می‌کشید، حاضر نشد با رحمتی در یک تیم باقی بماند و با جدایی از آبی‌پوشان راهی شاهین بوشهر شد. طالب‌لو و رحمتی در مقطعی سال ۸۸ به شدت با یکدیگر دچار اختلاف نظر شدند و کار حتی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم کشیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا