اخبار ورزشی

خاطره جالب مورینیو از شبی که او و رونالدو اشک ریختند

خبر ورزشی

ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل ۱۲-۲۰۱۱ لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت “یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است”. من هم در جواب به مندز گفتم که “که من هم حال خوشی ندارم”، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ ۱۱ اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

 رقابت دو رفیق در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان/ از بچگی رویای این روز را داشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا