اخبار ورزشی

حسینی نسب: سایپا باید به خودش بیاید

مهدی حسینی نسب سرمربی سابق سایپا دوباره هدایت این تیم نارنجی پوش را بر عهده گرفت.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، این مربی و باتجربه و شناخته شده که در دوران حضور حمید استیلی در پرسپولیس هم دستیار او بود، در ابتدای فصل و پس از شکست سایپا مقابل مس سونگون در یک بازی عجیب از سمت خود برکنار شد اما روز گذشته در آستانه بازی با همین تیم، دوباره به سایپا بازگشت.

او در پاسخ به خبرنگار درباره حضور مجددش در سایپا می‌گوید: روز گذشته از باشگاه با من تماس گرفتند و موضوع را مطرح کردند و جلسه‌ای را برگزار کردیم که احساس کردم شرایط به نسبت گذشته بهتر شده و نظر باشگاه برای بازگشتم مثبت است، بنا بر این دوباره به تیمی که خودم بستم، برگشتم. البته سایپا در حال حاضر در بین مدعیان صعود نیست و موقعیت خوبی در این فصل از دست رفت.

حسینی نسب در ادامه می‌گوید: از آقای سرآسیایی کادرفنی قبلی تشکر می‌کنم چرا که ایشان هم بعد از حضورش در سایپا، این کار را انجام داده بود و به هر حال در مربیگری اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توان آن را بر اساس منطق فوتبال تحلیل کرد. من خودم تصور نمی‌کردم که به سایپا برگردم اما خوشحال هستم که این اتفاق افتاد. امیدوار هستم در ادامه و روزهای پیشرو و بازی های باقی مانده به حداکثر امتیاز حمله کنیم و آن چیزی که همه از سایپا انتظار را دارند را ببینیم.

او با اشاره به تجربه‌ حضورش در این باشگاه در ۲ سال گذشته گفت: به هر صورت فکر می‌کنم، کسی به اندازه من سایپا را نمی‌شناسد و تصورم این است که تیمی که داشتیم می‌توانست برای عنوان صعود بجنگد اما در حال حاضر فاصله زیادی با ۴ تیم بالای جدول داریم و تیم های زیادی هم در تا رده دوازدهم جدول در تعقیب ما هستند و کار ساده‌ای نداریم. از این به بعد همه بازی‌های ما اهمیت بسیار زیادی دارد و با حساسیت بیشتر دنبال می‌شود و امیدوار هستم بازیکنان با در نظر گرفتن شرایط تیم، بهترین نمایش خود را ارائه دهند.

او در ادامه گفت: فردا با سونگونی بازی داریم که آنها هم مثل ما ۴۱ امتیازی هستند و بازی سختی در پیش داریم و با یک جلسه تمرین به مصاف آنها خواهیم رفت. در تلاش هستیم تا با امتیاز خوب به تهران برگردیم. به هر شکل سایپا باید دوباره به خودش بیاید و همین بازی‌های باقی مانده فرصت خوبی برای محک زدن فرصت تیم و شرایط پیشروی ماست.

سرمربی سایپا درباره اینکه کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود و کدام تیم به لیگ برتر صعود می‌کند، گفت: به نظرم اگر پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد قهرمان لیگ خواهد بود و در مورد لیگ یک هم باید بگویم که به هر حال خیبر شرایط خوبی برای صعود دارد اما این برتری ممکن است خیلی ناگهانی از دست برود و شرایط این تیم در صدر جدول با استرس دنبال شود. ما به این مسائل کار نداریم و سعی داریم تا پایان بازی‌ها، بهترین بازی های خود را به نمایش بگذاریم.

حسینی‌نسب در پایان گفت: مدیریت سایپا آدمهای سالم و همراهی هستند و امیدوارم بهترینها برای این باشگاه رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا