اخبار ورزشی

حرکت زشت بلینگام پس از گلزنی به اسلواکی/ ستاره انگلیس در آستانه محرومیت

خبر ورزشی

 تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسلواکی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی و پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

در حالی که به نظر می‌رسید کار انگلیس در یورو به پایان رسیده و همه منتظر شنیدن سوت داور بازی و سود اسلواکی به عنوان تیم شگفتی‌ساز به مرحله بعدی بودند، این بلینگام بود که توانست با یک ضربه درخشان و تماشایی دروازه حریف را باز کند و تیمش را در بازی نگه دارد. 

او پس از این گل بسیار خوشحال بود اما حرکتی غیر اخلاقی انجام داد که باعث شد انتقادهای بسیاری از او مطرح شود، خصوصا که این حرکت رو به نیمکت تیم ملی اسلواکی انجام شد. هرچند او پس از پایان این دیدار با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: «این یک شوخی خودمانی با تعدادی از دوستان نزدیکم بود که در ورزشگاه حضور داشتند. فقط می‌توانم به تیم ملی اسلواکی به‌خاطر نحوه بازی امشبش احترام بگذارم.»

اما این اظهارات نتوانسته است مقامات یوفا را متقاعد کند و حالا ابولا خبر داده که کمیته انضباطی یوفا در حال بررسی این صحنه است و این احتمال وجود دارد که محرومیتی را برای او به دنبال داشته باشد. گفته می‌شود که اگر داور بازی این صحنه را دیده بود می‌توانست بلینگام را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کند.

 بلینگام هیجان‌زده شد؛ این مهمترین گل دوران فوتبالم بود!/ ۲۰ یا ۳۰ ثانیه با حذف فاصله داشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا