اخبار ورزشی

جشن قهرمانی رئال مادرید با هدیه بارسلونا

خبر ورزشی

تیم بارسلونا امروز در دیداری خارج از خانه از هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۲-۳ شکست خورد تا با این نتیجه رئال مادرید در فاصله ۴ هفته مانده به پایان این مسابقات قهرمان لالیگا شود.

بارسا در نیمه نخست خیلی زود و در دقیقه ۳ توسط آندرئاس کریستنسن از خیرونا پیش افتاد اما برتری آبی‌واناری‌ها تنها یک دقیقه ادامه داشت و آرتم دووبیک در دقیقه ۴ گل تساوی را به ثمر رساند. در وقت‌های اضافه نیمه اول رابرت لوانددوفسکی در دقیقه ۱+۴۵ از روی نقطه پنالتی گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند تا تیم ژاوی برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم خیرونا نمایش بهتری داشت و در دقیقه ۶۵ کریستین پورتو تیم خیرونا را دوباره به بازی برگرداند و در ادامه میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ و کریستین پورتو در دقیقه ۷۵ گل‌های سوم و چهارم را وارد دروازه بارسلونا کردند تا این بازی با کامبک رویایی خیرونا به پایان برسد و تیم ژاوی پنجمین باخت این فصل را تجربه کرده و جایگاه دوم را در جدول از دست بدهد.

بارسا با این شکست ۳۴ امتیازی باقی ماند و یک پله سقوط کرد. خیرونا با همین امتیاز اما به لطف تفاصل گل بهتر نسبت به بارسلونا از رده سوم به رده دوم صعود کرد.

 رئال‌مادرید برد تا امشب قهرمان شود! / کهکشانی‌ها در انتظار شکست بارسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا