اخبار ورزشی

جانشین جوان نبیل باهویی فقط با 31 دقیقه بازی!

مهاجم جوان پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی کم فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، با شروع نیم فصل دوم عیسی آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس جایگزین شهاب زاهدی شد و از سوی دیگر با فسخ قرارداد نبیل باهویی، یک مهاجم جوان از لیگ یک جای او را گرفت.
ابوالفضل بابایی که فقط 20 سال سن دارد پیراهن شماره 18 پرسپولیس را به تن کرد و به‌عنوان دومین مهاجم نوک سرخ‌ها در اسکواد تیم اوسمار قرار گرفت اما سرمربی برزیلی خیلی خیلی کم به او میدان داد.

در حالی که حاضران در تمرین و مدیران باشگاه پرسپولیس از کیفیت این مهاجم تعریف و تمجید می‌کنند اما در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل او در مجموع 31 دقیقه به میدان رفته که اگر وقت‌های تلف شده که در سایت‌های آماری محاسبه نمی‌شود را نیز حساب کنیم کل دقایق حضور این مهاجم در ترکیب تیمش به یک نیمه نمی‌رسد!

بابایی در دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم مجوز حضور در لیست تیمش را نداشت اما فقط در سه مسابقه میدان رفته و در شش بازی دیگر نیمکت‌نشین محض بوده است.

او در بازی با فولاد از دقیقه 89 وارد زمین شد، در مصاف با پیکان از دقیقه 87 به میدان رفت و در مصاف با صنعت نفت شانس بیشتری پیدا کرد و دقیقه 86 به ترکیب تیمش اضافه شد.

بابایی در بازی یک شانزدهم جام حذفی نیز از دقیقه 77 مقابل نفت و گاز گچساران به زمین رفت و مجموع دقایق رسمی‌اش در ترکیب پرسپولیس تا الان فقط 31 بوده است که ناامید کننده به نظر می‌رسد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که نبیل باهویی مهاجم سوئدی مراکشی پرسپولیس در یازده بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در مجموع 410 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند. این یعنی که اگر بابایی در چهار بازی بعدی پرسپولیس فیکس باشد و تعویض هم نشود باز هم به اندازه باهویی در یک نیم فصل برای پرسپولیس بازی نکرده است!

البته بابایی بدشانس بود که عیسی آل‌کثیر روند خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته و با توجه به شم گلزنی‌اش تعویض کردن او برای اوسمار سخت بوده اما در نیم فصل اول نبیل باهویی بعضا جای شهاب زاهدی را می‌گرفت که به‌شدت تحت فشار بود.

1997552

به نظر می‌رسد با حساس‌تر شدن بازی‌های پرسپولیس در چهار هفته پایانی این مهاجم جوان شانس کمی برای حضور در ترکیب پرسپولیس داشته باشد ضمن اینکه برای فصل بعد هم باید با مهاجم جوان دیگری به نام علیرضا خدادادی رقابت کند و کارش برای رسیدن به لیست بیست نفره مسابقات سخت خواهد شد.

بابایی از فجر سپاسی به پرسپولیس آمد و در نیم فصل اول لیگ آزادگان طی 12 بازی و 1080 دقیقه حضور در میدان تنها دو گل به ثمر رسانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا