اخبار ورزشی

جامی که مثل همیشه در خانه ماند!(عکس)

هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان با قهرمانی قابل پیش بینی تیم بانک شهر به پایان رسید.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، جام باشگاههای کشتی آزاد جهان در سال های اخیر نه چندان منظم اما با تلاش مسئولان فدراسیون کشتی ایران همچنان پابرجا مانده و به جز یک دوره همواره میزبان آن هم ایران بوده است.
در هشتمین دوره این مسابقات ۹ تیم بانک شهر، تنکابن، روسیه، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و هند حضور داشتتند که در دو گروه ۵ و ۴ تیمی با هم به رقابت پرداختند.
در این دوره از رقابت های جهانی، ۹۰ کشتی گیر خارجی از هفت کشور جهان و ۲۰ کشتی گیر داخلی در قالب ۲ تیم به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان تنکابن استان مازندران با یکدیگر رقابت کردند. 
برای تیم های اول تا سوم هشتمین دوره جام باشگاه های کشتی آزاد جهان مدال، کاپ قهرمانی، جوایز نقدی به ترتیب ۲۷ و هشت و پنج هزار دلار در نظر گرفته شد. 
در نهایت هم تیم پتروشیمی شازند به عنوان سومی رسید و تیم بانک شهر که چندی قبل با هدایت رضا یزدانی لیگ ایران را فتح کرده بود و خیلی از ستاره های کشتی ایران را در ترکیب خود داشت، موفق شد با شکست نماینده هند کاپ قهرمانی را فتح کند. 

1994793
1994789
1994790
1994791

با وجود حضور خیلی از مدعیان و ملی پوشان تیم ایران در این مسابقات، اما کشتی گیران خارجی شناخته شده ای در ترکیب تیم های دیگر دیده نشدند و سطح رقابت ها چنگی به دل نمی زد. با این حال کاپ قهرمانی همچون دوره های قبلی در ایران ماند و شاگردان رضا یزدانی برای دومین بار متوالی قهرمان جام باشگاههای جهان شدند. 

عکس ها: امیر صالحیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا