اخبار ورزشی

تکذیب فدراسیون مصر: صلاح حاشیه درست نکرد!

گفته می‌شود محمد صلاح، ستاره لیورپول، در جریان بازی‌های مقدماتی جام جهانی با تیم ملی مصر با تعویض شدن مخالفت کرده است اما فدراسیون فوتبال مصر این موضوع را تکذیب کرد.

ورزش3

 به گزارش “ورزش سه”، صلاح در دقیقه ۷۰ گل مهمی برای مصر به ثمر رساند و آن‌ها در وقت‌های تلف‌شده برای حفظ تک امتیاز خود مشتاق به ایجاد تغییراتی بودند. مصطفی فتحي و ناصر ماهر در کنار زمین آماده تعویض بودند، اما تنها ماهر به زمین رفت و فتحي دوباره به نیمکت بازگشت.

در پاسخ به اتهامات مربوط به امتناع صلاح از تعویض، فدراسیون فوتبال مصر در بیانیه‌ای که توسط «کینگ فوت» منتشر شده است، گفت: «اینکه محمد صلاح از خروج از زمین امتناع کرده است، به طور کامل کذب است. اساسا قرار نبود صلاح تعویض شود. حسام حسن با ورود تنها ناصر ماهر به میدان موافق بود.»

صلاح قرار است تابستان امسال به لیورپول بازگردد، در حالی که صحبت‌های انتقال او به لیگ حرفه ای عربستان کاهش یافته است. با این حال، به نظر می‌رسد قرمزپوشان لیورپول ممکن است با مصر برای انتخاب صلاح به عنوان بازیکن باتجربه در ترکیب خود برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، وارد نبرد دیگری شوند. این انتخاب باعث می‌شود او بخشی از پیش فصل را زیر نظر سرمربی جدید آنفیلد، آرن اسلوت، از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا