اخبار ورزشی

تکذیب شایعات درباره مربیان تیم ملی

سرمربی تیم ملی ایران نسبت به انتخاب دستیارانش پاسخ داد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگوی زنده با برنامه فوتبال برتر ضمن تبریک به ملی‌پوشان ساحلی و تسلیت به جواد خیابانی به دلیل درگذشت برادرش عنوان کرد: ما دو بار معذرت‌خواهی کردیم که یک بار پس از پایان مسابقه با قطر بود و بچه‌های تیم هم عذرخواهی کردند. ما چهار بار به نیمه نهایی جام ملت‌ها رسیدیم که یک بار آقای قطبی عذرخواهی کرده و یک بار هم امیر قلعه‌نویی. ما وظیفه داریم تا از مردم در هر جایی که نتوانستیم موفق شویم، عذرخواهی کنیم.

ویدئو: 325066

او ادامه داد: پس از دیدار مقابل ژاپن فیلم‌هایی دیدیم که پس از دیدار با قطر تکرار نشد و افسوس آنها را خوردم. وقتی می‌بازید باید عذرخواهی کنید و ما این کار را کردیم. وظیفه ما است جوابگوی مردم باشیم و اگر اشتباه کردیم، عذرخواهی کنیم.

من یک آدم مشاوره‌ای هستم. یعنی برای انتخاب ترکیب حداقل دو، سه بار با همکارانم صحبت می‌کنیم؛ غیر از شب بازی یا آخرین تمرین که تقریبا ترکیب نهایی را انتخاب کردیم.
با آقایان محصص، حسین عبدی، بهتاش فریبا، مجید جلالی، جلال چراغپور در طول این 11 ماه مشورت کردم و به آقای عبدی هم گفتم بازی ها را ببیند و مشورت بدهد. حتی آقای رضا رجبی هم به ما مشورت می دادند.
پس از آخرین تمرین آقایان بهتاش فریبا و مجید جلالی سر تمرین حاضر بودند. از آنها مشورت گرفتم که آن عزیزان گوش دادند ولی صحبتی نکردند. در نهایت تصمیم‌گیری با ماست.

ویدئو: 325067

انتقاد یا نقد حتما باید وجود داشته باشد، اما نقد باید کمک کند و بدون حب و بغض باشد. یک نفر گفت چرا شهریار مغانلو را مقابل قطر بازی دادید، در حالی که او قبلا در ترکیب قرار نگرفته بود؛ در حالی که این بازیکن در دیدار با هنگ‌کنگ 70 دقیقه در زمین بود. آقای چراغپور بارها به من انتقاد کرد و مصاحبه هم انجام داد و منتقد بودند ولی با این وجود بازهم با یکدیگر تلفنی حرف زدیم. انتقادی که به تیم ملی کمک کند خوب است ولی نباید مغرضانه باشد و بگویند با توپ بلند و ارسال به دنبال گلزنی بودیم. باید نقد وجود داشته باشد. نمی‌شود که تیم ملی بدون ایراد باشد ولی باید کمک کنند. با هادی نراقی هم راجع به بازی‌های قبل صحبت می‌کردیم.
بارها شده بود که نظر من فلان بازیکن یا یک وینگر خاص بود، اما همکارانم نظر دیگری داشتند. آدمی که مشورت می‌پذیرد، انسان‌هایی می‌آورد که فقط او را تایید کنند؟ برخی می‌خواهند آدم را تخریب کنند و این مسائل را می‌گویند که دستیاران فقط برای تایید هستند.
اولین کسی که در جلسه آنالیز صحبت می‌کند، پزشکان تیم هستند. جایی که ما می‌خواهیم ترکیب تیم را انتخاب کنیم، از تمام کادر فنی و پزشکی مشورت می‌گیریم. کدام مربی این کار را انجام می‌دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا