اخبار ورزشی

تهدید سنگین خداداد عزیزی روی آنتن زنده؛ بازی با قطر مشخص می‌شود کُت تن کیست!

خبر ورزشی

خداداد عزیزی در برنامه امشب شبکه ورزش تلویزیون که سوژه اصلی آن دیدار حساس ایران و قطر بود به همراه جواد خیابانی به بررسی و تحلیل تقابل شاگردان قلعه‌نویی و قطر میزبان پرداختند.

در ابتدا جواد خیابانی در واکنش به این موضوع که قطری‌ها فقط ۸ درصد از استادیوم را در اختیار تماشاگران ایرانی گذاشته‌اند گفت: طبق قانون باید حداقل ۱۵ درصد از بلیط‌ها به تماشاگران ایرانی فروخته می‌شد و جدای این موضوع الان در اروپا، دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال که از حساسیت بالایی برخوردار است نسبت تماشاگران میزبان و میهمان را ۵۰ – ۵۰ می‌کنند.

خداداد عزیزی در تایید صحبت‌های  خیابانی افزود: قطری‌ها قطعا در هر شرایطی و با هر بهانه‌ای دوست دارند در این دیدار پیروز شوند. بازی‌های باشگاهی اروپا اصلا قابل مقایسه با این تورنومنت نیست و همچنان فاصله وجود دارد. خود قطری‌ها می‌دانند سطح فوتبال ما و آن‌ها چقدر با هم تفاوت دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: من اتفاقا فکر می‌کنم این موضوعات بازیکنان ایرانی را تحریک می‌کند و این در نهایت به نفع ما خواهد بود. یک ایرانی را هیچ وقت نباید تحریک  و تهدید کرد! اگر بازیکنان تیم ملی جوان بودند و سابقه این بازی‌ها را نداشتند این اتفاق می‌توانست نگران کننده باشد اما با این ترکیب با تجربه نگرانی در این خصوص وجود ندارد. حتی اگر تمام ۴۰ هزار بلیط را به تماشاگران قطری بدهند.

عزیزی در پایان افزود: مهدی طارمی حرف خوبی زد. قطری‌ها هرکاری دوست دارند بکنند چون در زمین مشخص می‌شود کت تن چه کسی است. اما باز هم می‌گویم اتفاقات فوتبال را نباید نادیده گرفت. جو بازی در آن روز به نفع ما نخواهد بود و قطری ها از تمام زور و لابی‌های خارج فوتبالی خود استفاده می‌کنند.

خداداد باز هم عملکرد تیم ملی را زیر سوال برد؛ هرچه در دفاع داریم از کیروش است/ در خط حمله مثل ۲۰ سال پیش هستیم/ قبلا امیدمان به دایی بود، حالا طارمی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا