اخبار ورزشی

تن هاخ: یونایتد فهمید که بهترین سرمربی را دارد!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که خودش بهترین گزینه برای هدایت این باشگاه است و آن‌ها نیاز به مربی دیگری ندارند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، اریک تن هاخ به تصمیم صندوق سرمایه گذاری اینئوس برای حفظ او به عنوان سرمربی منچستریونایتد پس از ماه‌ها گمانه‌زنی پیرامون وضعیت خودش، واکنش نشان داد.

موقعیت اریک تن هاخ در منچستریونایتد از زمانی که سر جیم راتکلیف 27.7 درصد از سهام این باشگاه را در سال 2024 به دست آورد، نامشخص بود.

به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد نه چندان ایده آل، گمانه زنی‌هایی در مورد اینکه آیا تن هاخ سرمربی مناسبی برای هدایت یونایتد تحت مالکیت جدید است یا خیر، وجود داشت.

با این وجود، قهرمانی در جام حذفی در پایان فصل نشان دهنده پتانسیل موفقیت این مربی هلندی در آینده بود.

تن هاخ در واکنش به این خبر به تلویزیون هلندی اِن‌او‌اِس گفت:”منچستریونایتد تعطیلات من را به هم زد و ناگهان به من گفتند که قرار است بمانم(باخنده.) یونایتد به من گفته که با توماس توخل صحبت کرده، اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهترین سرمربی را در اختیار دارند.”

علاوه بر این، از تن هاخ سوال شد که آیا یونایتد با او تماس گرفته تا این تصمیم را به او اعلام کند یا خیر، این مربی پاسخ داد:”آن‌ها به سمت من در ایبیسا پرواز کردند! من و منچستریونایتد هنوز باید برای قرارداد جدید به توافق برسیم. این کار به راحتی انجام نمی‌شود، ما هنوز باید در مورد آن صحبت کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا