اخبار ورزشی

تمدید با سرمربی موفق، هنوز معلوم نیست!

بعد از برگزاری دیدار حساس خیبر مقابل داماش و پیروزی ارزشمند لرستانی‌ها، مسعود عبدی مالک تیم خرم‌آبادی بلافاصله اعلام کرد که قرارداد رضا مهاجری سرمربی موفق این تیم تمدید شده و این خبر با واکنش مثبت هواداران این تیم مواجه شد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه” تیم خیبر تحت هدایت مهاجری تا اینجای کار از ۱۲ازی اخیر خود ۱۱بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و میانگین کسب ۲/۳امتیاز از هر بازی، تا همین الان که ۹بازی تا پایان فصل پیش‌رو دارد رکورد شمس‌آذر قزوین در لیگ گذشته را شکسته است.

مهاجری که با این شرایط محبوبیت خاصی نزد هواداران لرتبار کسب کرده، حتماً در فصل آینده پیشنهادات جذابی خواهد داشت و خرم‌آبادی‌ها هم بر همین اساس در تلاشند تا او را برای ادامه روند موفقیت در لیگ برتر حفظ کنند، اما گویا علی‌رغم اعلام عبدی، هنوز توافقی در این‌باره صورت نگرفته و مهاجری هرگونه مذاکره با هر تیمی حتی خیبر را منوط به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول کرده است.

با این حال خود رضا مهاجری هنوز دراین رابطه اظهارنظر رسمی نکرده و حتی با استوری مالک این تیم در فضای مجازی نیز، واکنش مشخصی نشان نداده است. با این حال او بیش از اینکه به فکر تمدید با خیبر باشد، قصد دارد رکورد جاودانه‌ای در صعود به لیگ برتر به نام خودش ثبت کند.

سرمربی موفق این روزهای خیبر، پیش از این با سیاه‌جامگان از لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان و از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرده و صعود با خیبر دومین تجربه این‌چنینی او محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا