اخبار ورزشی

تلاش برای حفظ ستاره ایتالیایی: مذاکرات آغاز شد

باشگاه اینتر مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیکولو بارلا، هافبک این تیم، را آغاز کرده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، مدیران اینتر در چند ماه اخیر به شدت تلاش کرده‌اند که تا بتوانند قراردادهای بازیکنان کلیدی این تیم را تمدید کنند و ستاره‌های مورد اعتماد سیمونه اینزاگی را برای ادامه حضور در این تیم متقاعد کنند.
آنها مشغول تدارک قراردادهای جدیدی برای هنریک میختاریان، متئو دارمیان، فدریکو دی‌مارکو، دنزل دومفرایز و لائوتارو مارتینز هستند و قصد دارد شاکله اصلی تیمی را که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد و این فصل هم در صدر جدول سری آ قرار گرفته را حفظ کنند.
در این میان نام بارلا هم در فهرست بازیکنانی که قراردادشان به زودی تمدید خواهد شد به چشم می‌خورد و گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که هر دو طرف تمایل زیادی به ادامه دادن این همکاری دارند و انتظار می‌رود که مذاکرات آغاز شده به زودی به امضای قرارداد جدید ختم شوند.

دستمزد فعلی این هافبک ایتالیایی در قراردادش با این باشگاه که در تابستان 2026 به پایان خواهد رسید حدود پنج میلیون یورو در سال است و بند پاداشی یک میلیون یورویی هم برای او در هر فصل در نظر گرفته است.
مدیران اینتر قصد دارند این قرارداد را تا ژوئن 2028 تمدید کنند و دستمزد او هم در قرارداد جدید افزایش پیدا خواهد کرد، موضوعی که باعث خوشحالی و رضایت این بازیکن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا