اخبار ورزشی

تغییر سیاست ملوان درباره اشتباهات تأثیرگذار داوری

باشگاه ملوان با توجه به اتفاقات رخ داده، قصد دارد سیاست رفتاری خود درباره اشتباهات تأثیرگذار داوری را تغییر دهد.

فوتبال 11

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر از شمس آذر قزوین شکست خورد. مهدی تارتار بعد از پایان مسابقه در نشست خبری به روال بازی‌های قبل صحبت چندانی درباره عملکرد داور انجام نداد و قضاوت درباره کیفیت داوری را به کارشناسان واگذار کرد. بعد از این بازی با توجه به نظرات کارشناسان داوری، باشگاه ملوان قصد تغییر سیاست دارد.

در همین رابطه آرمین صافدل مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان درباره گلایه این باشگاه از عملکرد سعید رحیمی مقدم و تغییر سیاست احتمالی در مواجه با اشتباهات داوری، اظهار داشت: طبق سیاستی که باشگاه ملوان از ابتدای فصل در پیش گرفته تاکنون ما قصد نداشتیم حین بازی یا در کنفرانس خبری نسبت به عملکرد داوری صحبت کنیم یا اتهامی به داوران محترم داشته باشیم و از هرگونه جوسازی اجتناب کردیم.

وی افزود: اما وقتی اشتباه داوری برای چندمین مرتبه باعث می‌شود و ما از کسب امتیاز حیاتی محروم می‌شویم و روند خوب‌مان به ناحق قطع می‌شود، دیگر قصد داریم رفتار متفاوتی در این خصوص داشته باشیم. کارشناسان داوری در برنامه فوتبال برتر اشتباهات مذکور را تأیید کردند، اشتباهات تعیین‌کننده‌ای که روی نتیجه بازی ملوان و شمس آذر تأثیر مستقیم و منفی داشته است.

مدیر رسانه باشگاه ملوان با اشاره به صبحت‌های مهدی تارتار در نشست‌های خبری بازی‌های ملوان، گفت: ما تاکنون صحبتی نداشتیم. همواره آقای تارتار تقاضا کرده است، که کارشناسان داوری نسبت به صحنه مذکور نگاه دقیق‌تری داشته باشند، اما سکوت و رعایت احترام از سوی اعضای تیم ما نسبت به داوران، برمبنای مظلومیت محاسبه و هر بازی اشتباهات تکرار می‌شود. ما به هیچ عنوان قصد نداریم وارد بی‌اخلاقی‌های مرسوم این‌روزهای فوتبال شویم؛ ولی قطعاً به دنبال احقاق حقوق تیم و هواداران خودمان هستیم چرا که تا اینجای لیگ، جو بسیار خوبی روی سکوها داشتیم و هیچ نوع بی‌احترامی در انزلی به داوران محترم نشده است. هواداران ما باید مزد صبر و فرهنگ بالای خود را بگیرند نه اینکه در هر بازی شاهد از دست رفتن حق تیم محبوب‌شان باشند. باشگاه ملوان با هزینه‌های شخصی اداره می‌شود و امروز هم هواداران ما و هم کلیه عوامل باشگاه از اشتباهات رخ داده به‌شدت گله‌مند و خواستار عدم تکرار آن هستند. از این رو باشگاه ملوان طی نامه‌ای اعتراض کتبی و رسمی خود را به نهادهای مرتبط اعلام داشته و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا