اخبار ورزشی

تعیین مقصد مهاجم پرمشتری لیگ تا 72 ساعت

مهاجم بلند قامت نساجی در صورت رضایت این باشگاه به یکی از تیم‌های بالانشین انتقال پیدا می‌کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا آزادی در نقل و انتقالات زمستانی 1401 به آلومینیوم اراک پیوست و طی یک فصل و نیم نمایش خوبی در این تیم داشت تا در تابستان امسال راهی نساجی مازندران شود، اما ممکن است در صورت موافقت این باشگاه شمالی یک انتقال بزرگ را تجربه کند.

آزادی در نیم‌فصل اول 13 بازی در لیگ برتر برای نساجی مازندران انجام داد و 3 گل به ثمر رساند و در 6 مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم 3 گل زد تا حالا مورد توجه باشگاه‌های بالانشین لیگ برتر ازجمله پرسپولیس قرار بگیرد، اما رضایت‌نامه او فعلا توسط باشگاه نساجی صادر نشده است.

این مهاجم که تجربه بازی در تراکتور تبریز، پانتولیکوس یونان و استقلال تهران را هم در کارنامه دارد، علاوه بر پیشنهادات داخلی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس و پرتغال هم پیشنهادی دریافت کرده ولی هنوز موافقت باشگاه نساجی برای جدایی را نگرفته و مذاکره طرفین برای رقم خوردن این اتفاق وجود دارد.

آزادی که سعی دارد با یک انتقال بزرگتر پیشرفت کند و شرایط بهتری برای خود رقم بزند، امیدوار است تا 72 ساعت آینده که باشگاه نساجی به او فرصت داده، بتواند رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند و از این تیم جدا شود.

این بازیکن در تمرینات نیم فصل نساجی هم حضور پیدا کرده و در روزهای گذشته مثل سایر نفرات تیمش مشغول به تمرین شده ولی بعید نیست در صورت موافقت این باشگاه به تیم دیگری برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا