اخبار ورزشی

تصویری که در فضای مجازی جنجالی شد/ ستاره مدنظر استقلال از ایران خارج نشده است!

خبر ورزشی

بعد از عدم توافق با استقلال و پرسپولیس گفته می شد جواد آقایی پور مهاجم ملی پوش استقلال خوزستان در آستانه لژیونر شدن قرار دارد و قرار است راهی روسیه شود. با این وجود همانطور که دیروز نوشتیم، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان عصر دیروز جلسه ای با مدیران هلدینگ خلیج فارس برگزار کرد و طرفین بر سر رضایتنامه این بازیکن توافق هم کردند. پیشنهاد استقلال به خود آقایی پور هم پیشنهاد بالایی است ولی این بازیکن علاقه داشت تا راهی فوتبال اروپا شود.

با توجه به قراردادی که جواد با استقلال خوزستان دارد، انتقال او به هر تیمی باید با نظر مدیران استقلال خوزستان انجام شود و مسئولان این باشگاه هم با توجه به توافقی که با استقلالی ها داشتند، می خواهند ستاره تیمشان را به تیم هم نام تهرانی بفروشند. بعد از انتشار خبر مذاکره مجدد باشگاه استقلال با مدیرعامل استقلال خوزستان و ایجنت این بازیکن، عکسی در فضای مجازی منتشر شد که آقایی پور در فرودگاه است و می خواهد راهی روسیه شود.

پیگیری های ما در این خصوص نشان می دهد سفر آقایی پور به روسیه کنسل شده و این بازیکن هم اکنون در تهران حضور دارد. دلیل منتفی شدن سفر آقایی پور به مخالفت مدیرعامل استقلال خوزستان برمی گردد و همین موضوع در راه لژیونر شدن این بازیکن گره انداخته است. خود بازیکن اصرار به لژیونر شدن دارد ولی مدیران استقلال خوزستان دوست دارند او را به استقلال تهران بفروشند.

قرار است طی روزهای آینده دوباره مذاکرات طرفین ادامه پیدا کند و تکلیف این بازیکن برای فصل آینده مشخص شود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا