اخبار ورزشی

تصمیم غیرمنتظره: ستاره بایرن برای فروش!

باشگاه بایرن مونیخ آماده است تا یوشوا کیمیش را در همین تابستان به فروش برساند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، کیمیش یکی از بازیکنان خوب و مهره‌های کلیدی بایرن مونیخ در چند فصل اخیر بوده و عملکرد درخشان و قابل قبولش حتی باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند. 

این بازیکن فصل گذشته مشکلاتی جدی با توماس توخل داشت و همین اتفاق موجب شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در تابستان پیش رو به گوش برسد اما انتظار می‌رفت که جدایی توخل از این تیم شرایط را به سود او تغییر دهد و حتی صحبت از تمدید قرارداد هم شده بود. 

با وجود این که این ستاره آلمانی در روزهای گذشته سیگنال‌های مثبتی برای ادامه حضورش در این باشگاه ارسال کرده بود اما روزنامه بیلد خبر داده است که او در برنامه‌های فصل آینده بایرن برای خط میانی این تیم جایی ندارد و تمایل مدیران این باشگاه به فروش او با قیمتی مناسب است. 

پیش از این گفته شده بود که بارسا به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن است اما مشخص نیست که برنامه آنها با جدایی ژاوی و حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم چه خواهد بود و البته شرایط مالی نه چندان خوب این باشگاه هم ممکن است برنامه آنها برای جذب کیمیش را برهم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا