اخبار ورزشی

تدارک عجیب انگلیسی‌ها برای یورو: انتقال چمن ومبلی!

فدراسیون فوتبال انگلیس، برای افزایش شانس سه شیرها در یورو 2024، دست به اقدامی عجیب زد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس برای شرکت در یورو 2024 در کمپ تمرینی خود در بلانکنهاین آلمان مستقر شده است. مسئولین فدراسیون فوتبال انگلیس برای اینکه بازیکنان با زمین چمن ورزشگاه ومبلی لندن احساس راحتی بیشتری داشته باشند، اقدام به انتقال چمن ومبلی به آلمان کرده‌اند. این ابتکار با هدف عادت کردن بازیکنان به شرایط زمین مسابقه ومبلی و افزایش شانس قهرمانی انگلیس در نظر گرفته شده است.

این تصمیم با برنامه ریزی دقیق چند ماه قبل از ورود تیم به آلمان گرفته شده است. با داشتن زمین تمرینی مشابه ومبلی، بازیکنان می‌توانند به راحتی بین تمرین و مسابقات رسمی وفق پیدا کنند. این توجه به جزئیات بخشی از استراتژی گسترده‌تر فدراسیون فوتبال انگلیس برای کمک به تیم برای کسب اولین جام بزرگ خود از سال 1966 است.

شرکت تجهیزات ورزشی «هارود اسپورت» نیز در آماده‌سازی تیم ملی انگلیس برای یورو 2024 نقش داشته است. این شرکت مستقر در لوستوفت انگلیس سابقه همکاری طولانی مدتی با فدراسیون فوتبال انگلیس دارد و وظیفه تامین دروازه‌ها و تجهیزات تمرینی تیم در آلمان را برعهده گرفته است.

مدیر فروش و بازاریابی هارود اسپورت، آقای کوین آتون، می‌گوید: «ما در طول مسابقات نیز در محل برگزاری حضور خواهیم داشت و همچنین به تیم ملی انگلیس برای برآورده کردن نیازهایشان کمک کرده‌ایم. ما تلاش کردیم تا دروازه‌ها و تجهیزاتی با استانداردهای مورد نظر سرمربی تیم را به آلمان منتقل کنیم تا در کمپ تمرینی مورد استفاده قرار گیرند. چندین مجموعه دروازه به آلمان فرستاده شده است تا بازیکنان انگلیس با آن‌ها تمرین کنند. آخرین باری که مسابقات یورو در آلمان برگزار شد، تیم ملی انگلیس در کمپی به نام بادن-بادن مستقر بود و ما هم همین کار را انجام دادیم که احتمالا بیش از 10 یا 15 سال پیش بود.»

اولین بازی تیم ملی انگلیس در یورو 2024 مقابل صربستان در تاریخ 16 ژوئن در ورزشگاه آره‌نا آشپیلکه برگزار می‌شود. این مسابقه زمینه‌ساز عملکرد تیم در طول مسابقات خواهد بود و به دنبال آن در ده روز آینده بازی با دانمارک و اسلوونی را در پیش دارند. هواداران انگلیسی امیدوارند که تلاش‌های فدراسیون فوتبال انگلیس نتیجه دهد و هری کین و هم‌تیمی‌هایش بتوانند تا مراحل پایانی مسابقات پیش بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا