اخبار ورزشی

تازه‌ترین بمب غول جدید عربستان: کاپیتان لیون!

باشگاه القادسیه عربستان در آستانه توافق نهایی با الکساندر لاکازت قرار دارد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، بحث درباره قراردادهای تابستانی باشگاه القادسیه همچنان ادامه دارد و این تیم در حال تکمیل نقل و انتقالات خود در این دوره است.

طبق گزارش‌های اخیر، القادسیه در آستانه امضای قرارداد با الکساندر لاکازت، بازیکن فرانسوی باشگاه لیون، قرار دارد. باشگاه فرانسوی به دلیل بحران مالی و نیاز فوری به منابع مالی، به دنبال فروش این بازیکن است.

القادسیه به دنبال جذب این مهاجم با تجربه است که سابقه بازی در لیون و آرسنال را در کارنامه خود دارد. لاکازت که در فصل گذشته 22 گل برای لیون در لیگ فرانسه به ثمر رساند، 206 بازی برای آرسنال و 349 بازی برای لیون انجام داده است.

القادسیه که توسط غول نفتی آرامکو خریداری شده و امسال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعود کرده است، امیدوار است بتواند در فصل آینده برای قهرمانی و رقابت با تیم‌های بزرگ لیگ روشن تلاش کند. این تیم پیش از این نیز با کوئن کاستیلس، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک و وولفسبورگ آلمان، و ناهیتان ناندز، بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای، قرارداد امضا کرده بود.

در فصل گذشته، الهلال با کسب عنوان قهرمانی لیگ روشن، پس از رقابت با النصر که در جایگاه دوم قرار گرفت، موفق به کسب سه‌گانه داخلی شد و سوپر جام و جام پادشاهی را نیز به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا