اخبار ورزشی

تاخت و تاز در توکیو با شهاب زاهدی

آویسپا فوکوئوکا با مهاجم ایرانی خود روزهای خوبی سپری می‌کند و به رتبه ششم جدول جی لیگ رسیده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا که در پنج مسابقه پیاپی جی لیگ ژاپن و یک دیدار جام امپراتوری توانسته بود نمایش فوق‌العاده داشته باشد و یک تساوی و پنج پیروزی کسب کند، روز گذشته نیز در حضور تعویضی شهاب زاهدی برای هفتمین بازی پیاپی این روند را ادامه داد و دو پله در جدول صعود کرد.

آویسپا فوکوئوکا چهار روز پس از اینکه در جی لیگ ژاپن مقابل یوکوهاما مارینوس با گلزنی شهاب زاهدی به پیروزی رسیده بود، بدون حضور مهاجم ایرانی خود در ترکیب اولیه به مصاف تیم رده ششمی توکیو رفت و با توجه به اختلاف یک امتیازی با حریفش، سعی داشت به برتری دست پیدا کند و جایگاه آن را بگیرد.

یاران زاهدی در ادامه روند موفقیت آمیزشان، روز گذشته در هفته بیست و یکم جی لیگ ژاپن به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه در ورزشگاه آجینوموتو توکیو دست پیدا کردند و با این برد ارزشمند 35 امتیازی شدند و با صعود دو پله‌ای، در رتبه ششم جدول این رقابت‌ها ایستادند.

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا که پیش از این در 15 مسابقه هفت گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، در دیدار مقابل توکیو از دقیقه 75 به زمین رفت و یک کارت زرد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا