اخبار ورزشی

بهترين خبر براى ورزش ايران از خانه كشتى(عكس)

حسن يزدانى بعد از چند ماه دورى و گذراندن دوران نقاهت امروز به خانه كشتى برگشت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، بعد از اعزام به مسابقات قهرمانى جهان ٢٠٢٣ و سپس بازى هاى آسيايى هانگژو بود كه حسن يزدانى به شكلى غيرمنتظره و ناگهانى زير تيغ جراحى رفت و حتى با وجود قراردادى كه براى ليگ برتر كشتى امضا كرده بود، نتوانست در اين رويداد روى تشك برود.

اما جراحى كتف حسن يزدانى در ماههاى اخير حرف و حديث هاى بسيارى را در پى داشته است. يكى از اظهارنظرهايى كه شايد بيش از بقيه باعث ايجاد حاشيه شد، از سوى خود عليرضا دبير بود كه اعلام كرد كشتى گيرى نبوده كه بعد از عمل جراحى كتف بتواند به كشتى برگردد و موفق باشد!

اين صحبت ها دامنه گسترده ترى پيدا كرد و در حالى حسن يزدانى سكوت كرده بود، هر كارشناس يا پزشكى نظر شخصى خود را ارائه مى كرد.

البته كه پزشک معالج و متخصصان در فدراسیون کشتی اعلام کردند همه چیز بعد از بازگشت یزدانی به تشک مشخص می شود.

1993685
1993686

خیلی ها منتظر بازگشت حسن یزدانی به تمرینات بودند و این قهرمان ۹ مداله کشتی ایران امروز بالاخره در خانه کشتی آفتابی شد. حسن یزدانی ظهر امروز با حضور در کمپ تیم های ملی در سالن بدنسازی شهید حسین شکوری به تمرین پرداخت‌. مرد ۹ مداله کشتی آزاد جهان پس از انجام تمرین با رئیس فدراسیون نیز دیدار و گفت و گو کرد.

این شاید بهترین خبر نه تنها برای علاقه مندان به کشتی بلکه برای ورزش ایران باشد. البته که زمان بازگشت یزدانی به تشک یکی، دو ماه دیگر عنوان شده، اما با روحیه ای که در چهره این نابغه جویباری دیده می شود، قطعا به زودی او‌ تمرینات کشتی خود‌‌ را هم‌ آغاز می کند.

حالا باید روز به روز انتظار بازگشت حسن یزدانی به روزهای اوج و آماده شدن او برای المپیک پاریس و احتمالا یک رویارویی دیگر‌ دیوید تیلور را بکشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا