اخبار ورزشی

بلینگام: صربستان حریفی سرسختی بود

جود بلینگام، ستاره سه شیرها، پس از عملکرد خوب خود در مقابل صربستان، گفت که از نظر او، تیم صربستان، تیم سرسخت و فیزیکی است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، انگلیس در اولین دیدار خود در یورو 2024، صربستان را با نتیجه 1-0 شکست داد و گامی بلند به سوی صعود به مرحله حذفی برداشت. جود بلینگام، هافبک جوان و آینده‌دار رئال مادرید، تک گل این بازی را در دقیقه 13 به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بلینگام پس از بازی گفت: “بازی خوبی بود. صربستان حریفی سرسخت و فیزیکی بود. مهم بود که به خوبی آماده شویم و این کار را هم انجام دادیم. کادر فنی برنامه‌ریزی درستی داشت و ما وظایف خود را به خوبی می‌دانستیم. ما به استانداردهای خود پایبند بودیم و فقط به بازی با حریف روبرویمان فکر می‌کردیم. جوّ مثبتی در اردوی تیم حاکم است و حالا به بازی بعدی فکر می‌کنیم.”

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: “این شرایط برای من خوب است، می‌توانست بد هم باشد. من از حمایت افراد زیادی برخوردارم. فوتبال ساده‌ترین بخش ماجرا است.”

بلینگام با این گل نشان داد که علاوه بر رئال مادرید، برای سه شیرها هم مهره کلیدی محسوب می‌شود و قطعا او را باید یکی از کاندیدهای اصلی دریافت توپ طلای امسال بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا