اخبار ورزشی

بررسی یک ادعای جنجالی/ کدام وزیر به دنبال سنگ زدن به علی دایی بود؟

خبر ورزشی

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس چند روز پیش در گفت و گویی که داشت، پرده از یک اتفاق جنجالی در زمان مدیرعاملی اش در پرسپولیس برداشت و ادعایی عجیب را مطرح کرد. او در مورد همکاری اش با علی دایی در پرسپولیس و فشارها برای برکناری اسطوره فوتبال ایران گفت: نمی دانم با دایی چه مشکلی داشتند ولی مدام به من فشار می آوردند که علی دایی را برکنار کنم و مربی دیگری را به جای او قرار دهم. حتی یکی از وزیران وقت به من گفت: من می توانم کاری کنم با ۱۰۰ میلیون تومان از داخل هواداران دایی را با سنگ بزنند. اما به راستی کدام وزیر به دنبال سنگ زدن به علی دایی بود و با اسطوره فوتبال ایران مشکل داشت!؟

پیگیری ما در این خصوص دوباره به مصاحبه رویانیان برمی گردد. جاییکه مدیرعامل پرسپولیس چند سال پیش در گفت و گویی این ماجرا را شرح داده بود. مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مصاحبه‌ای که آبان سال ۹۸ با خبرگزاری تسنیم داشت، این ماجرا را به طور کامل باز کرد و گفت: وزیر وقت ورزش(محمود گودرزی) به سیاسی مدیرعامل وقت پرسپولیس گفته بود اگر عرضه نداری دایی را برداری، کاری کنم تا در ورزشگاه با سنگ او را بزنند. او حتی گفته بود با ۱۰۰ میلیون تومان می‌تواند سکوها را علیه دایی کند.

البته که سیاسی بعدها در مصاحبه‌ای، مدعی شده بود که وزیر ورزش وقت هیچ نقشی در برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس نداشته و هیات مدیره وقت پرسپولیس با توجه به نتایجی که تیم در آن مقطع گرفته بود، تصمیم گرفت با تغییر کادر فنی، به تیم شوک دهد.

 به خاطر علی دایی شیشه ماشینم را شکستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا