اخبار ورزشی

برای مهار این ستاره سیتی باید یوسین بولت داشته باشید!

دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که بازیکنان این تیم در دیدار مقابل منچسترسیتی، کار سختی برای مهار جرمی دوکو خواهند داشت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، جرمی دوکو در تابستان گذشته از رن به منچسترسیتی پیوست و خیلی زود به یکی از ارکان اصلی تیم پپ گواردیولا تبدیل شد. سرعت بالای او به عنوان وینگر چپ، دردسر زیادی برای مدافعان سمت راست تیم‌های حریف ایجاد کرده است و در آستانه دیدار سیتی-لیورپول، دنی مورفی نگران فضای خالی پشت سر ترنت الکساندر آرنولد است که می‌تواند به پاشنه آشیل قرمزها در این دیدار حساس تبدیل شود.

او گفت:«این یک بازی جذاب به دلیل نمایش فوق العاده این دو تیم است اما اگر کوناته نباشد، ماتیپ باید پشت سر آرنولد بازی کند و فضای خالی ترنت را پوشش دهد اما شما تنها انتخابت برای مهار دوکو باید بازیکنی در حد و اندازه یوسین بولت باشد.
بازیکنان منچسترسیتی اگر روی فرم باشند، برای رسیدن به محوطه جریمه لیورپول نیاز به دویدن ندارند، آنها لیز می‌خورند. فکر می‌کنم در بازی با چلسی دیدیم که آنها از کمترین فضاها استفاده می‌کنند و برای این مقایسه با لیورپول یک سوال دارم. آیا در تیم ما غیر از صلاح و سوبوسلای کسی را سراغ دارید که بتواند در پشت سر مدافعان حریف قرار بگیرد و خلق موقعیت کند؟ اندی رابسون و آرنولد زمانی این کار انجام می‌دادند اما حال نه رابسون حضور دارد نه آرنولد می‌تواند در لحظه به عقب برگردد!»
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا