اخبار ورزشی

بدشانسی سیمئونه: هم بازی را باخت هم ستاره‌اش را!

آنتوان گریزمان به دلیل مصدومیت چند بازی آینده اتلتیکو مادرید را از دست خواهد داد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکو مادرید در دیدار سه‌شنبه‌شب مقابل اینتر میلان در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل دو آسیب بزرگ شد. آنها نه‌تنها با نتیجه ۱-۰ بدون زدن شوت در چارچوب شکست خوردند و برای بازی برگشت در یک شرایط وخیم قرار گرفتند، بلکه یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم را هم به دلیل مصدومیت از دست دادند.

آنتوان گریزمان در نیمه دوم بازی در سن‌سیرو از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد. در حالی‌که در ابتدا این امید وجود داشت که مصدومیت او جدی نباشد، اما اکنون اتلتیکو مادرید تایید کرد که وی دچار پیچ‌خوردگی قوزک پا شده است.

همانطور که رلوو گزارش داده است، این اتفاق به این معنی است که او قطعاً دیدار هفته بعد برابر آلمریا و همچنین بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل ری با اتلتیک بیلبائو را در پنجشنبه آینده از دست خواهد داد. گریزمان قصد دارد برای بازی مقابل اینتر در مترو پولیتانو به میادین بازگردد، اگرچه مشخص نیست که آیا او آماده خواهد بود و پزشکان اجازه بازی را صادر خواهند کرد یا خیر‌.

این می‌تواند یک اتفاق تعیین‌کننده برای اتلتیکو مادرید باشد. گریزمان بدون شک بهترین بازیکن آنهاست و از دست دادن او برای یک دوره حساس از رقابت‌ها ضربه بسیار بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا