اخبار ورزشی

بدشانسی دست از سر رونالدو برنمی‌دارد

کریستیانو رونالدو در تقابل تیمش برابر الرائد در هفته بیست و سوم عربستان که با شکست 1-3 تیمش همراه شد نیز نتوانست گرهی از کار این تیم باز کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، وضعیت بحرانی رونالدو در النصر پس از جنجال دیدار برابر الشباب در بیست و یکم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان آغاز شد.

رونالدو که در در این دیدار اولین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود، پس از پایات بازی حرکتی جنجالی به سمت هواداران الشباب انجام داد.

این اتفاقی باعث شد که رونالدو به یک جلسه محرومیت و پرداخت 10 هزار ریال سعودی محکوم شود؛ حکمی که او را از شرکت در دیدار با الحزم محروم کرد تا این مسابقه با تساوی 4-4 دو تیم به پایان برسد‌.

با این حال او در دیدار دوشنبه گذشته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین به میدان رفت اما این مسابقه هم در نهایت با باخت یک گله النصر مقابل العین به پایان رسید. در این بازی رونالدو دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و در باز کردن دروازه خالد عیسی ناکام ماند.

تقابل روز گذشته النصر با الرائد هم یک‌بار دیگر با بدشانسی رونالدو همراه بود. او دو شوت زد که یک شوت او به تیر عمودی دروازه و ضربه دیگر به تیر افقی دروازه برخورد کرد. او همچنین دو موقعیت واضح را نیز از دست داد.

این دومین بازی متوالی بود که رونالدو موفق به گلزنی نشد و این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که او در حال حاضر با ۲۲ گل در صدر جدول گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و تنها دو گل با الکساندر میتروویچ، بازیکن الهلال، فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا