اخبار ورزشی

باران تماس‌ها با کاپیتان؛ واقعا می‌خواهی از استقلال بروی؟/ سرنوشت عارف غلامی در انتظار رکورددار لیگ برتر!

خبر ورزشی

روز گذشته لابه لای اخبار فوتبالی در فصل نقل‌وانتقالات، خبری در رابطه با انتقال احتمالی سیدحسین حسینی به لیگ یونان در رسانه‌ها مطرح شد.

دروازه‌بان استقلال و کاپیتان آبی‌پوشان تهرانی در سال‌های گذشته نیز از پیشنهادات این‌چنینی خود رونمایی کرده بود اما در نهایت در استقلال ماند و رکوردهای جالب توجهی نیز همراه این تیم بر جای گذاشت. اما حالا گفته می‌شود این گمانه با دعوت نشدن حسینی به اردوی اخیر تیم ملی به دلیل پاره‌ای مشکلات انضباطی که در نیم‌فصل دوم از سوی این بازیکن سر زد، جدی‌تر شده است.

موضوع به شدت بین بازیکنان تیم استقلال شکل جدی گرفته شده و از افراد نزدیک به این تیم خبردار شدیم روز گذشته تقریبا اکثر بازیکنان تیم از راه‌های دور و نزدیک با سیدحسین حسینی در تماس بودند تا علت را جویا شوند، این در حالی است که حضور درخشان حسینی در فصل گذشته و کاپیتانی این تیم در استقلال، همچنین آمار کمترین گل خورده در لیگ برتر قبل می‌توانند دلایل خوبی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال باشند ضمن این‌که مالکان جدید باشگاه استقلال نیز برای جلب رضایت مالی حسینی مشکلی ندارند.

عارف غلامی مدافع ملی‌پوش پیشین استقلال نیز پس از انتشار برخی مطالب در صفحه شخصی‌اش با مشکلاتی مواجه شد و در نهایت پس از خروج از لیست بازیکنان استقلال در هیچ تیم داخلی نتوانست عضویت پیدا کند و حالا در لیگ بوسنی و هرزگوین توپ می‌زند.

۵ سال در استقلال بودم این‌قدر حرف‌های بد نشنیدم/ دلیل این موضوع را نفهمیدم و برایم عحیب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا