اخبار ورزشی

اینتر و قصد درآمدزایی از فوتبال عربستان

باشگاه اینترمیلان به دنبال فروش سه بازیکن خود به باشگاه‌های عربستانی است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، مطبوعات ایتالیایی ادعا می‌کنند که اینترمیلان تمایل دارد برخی از بازیکنان خود را کنار بگذارد و به همین دلیل می‌خواهد از حضور برخی عوامل و نمایندگان باشگاه‌های عربستانی در اروپا برای انتقال این بازیکنان به لیگ روشن استفاده کند.

به نوشته روزنامه ایتالیایی سمپر اینتر، مدیران نراتزوری می‌خواهند از شر سه بازیکن که ممکن است جایی در لیست این تیم برای فصل جدید نداشته باشند، خلاص شوند.

مارکو آرناتوویچ، مهاجم اتریشی، یکی از این بازیکنان است که اگرچه مدیریت باشگاه از ماندن او تا پایان قراردادش در تابستان آینده استقبال می کند، اما از نظر اقتصادی، مدیران نمی خواهند از جدایی رایگان او ضرر کنند و ترجیح می‌دهند در صورت دریافت پیشنهاد جدی از سوی یک باشگاه عربستانی با انتقال او موافقت کنند. این مهاجم 35 ساله در فصل گذشته 38 بازی انجام داد که در طی آن 8 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد.

بازیکن دوم، خواکین کوریای آرژانتینی است که فصل گذشته را به صورت قرضی در مارسی فرانسه سپری کرد و حالا به نظر نمی رسد این بازیکن 29 ساله پس از پایان قرارداد قرضی‌اش، در اینتر ادامه دهد.

سومین بازیکنی که اینتر تمایل به فروش او به باشگاه‌های لیگ عربستان دارد، آندره‌آ رادو، دروازه‌بان رومانیایی، است که فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه بورنموث انگلیس گذراند؛ جایی که تنها 5 بازی انجام داد و طی آن هم 7 گل دریافت کرد و تنها یک کلین شیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا