اخبار ورزشی

اینتر با دلقک‌بازی بازیکن و مربی‌اش پنالتی گرفت!

آلبرتو زانگریلو، رئیس جنوا، از نیکولو بارلا، هافبک اینتر، به خاطر اینکه "مثل یک دلقک بازی می کند" تا داور را مجبور به گرفتن پنالتی کند، انتقاد کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، پس از پیروزی 2-1 شب گذشته اینتر در سن سیرو مقابل جنووت، که با ضربه پنالتی به دلیل خطای مورتن فرندروپ روی نیکولو بارلا بدست آمد، بحث در مورد مشکوک بودن این خطای پنالتی به سود اینتر ادامه دارد.

فیلم دوربین اسکای اسپورت از پشت دروازه به وضوح نشان می دهد که فرندروپ توپ را می زند و آن را به سمت تور کناری منحرف می کند و پس از آن با بارلا دچار برخورد می شود، اما داور جیووانی آیرولدی حتی پس از بررسی این صحنه در VAR به تصمیم اولیه خود مبنی بر اعلام خطای پنالتی پایبند بود. البته زاویه ای که دوربین های VAR به او نشان دادند صحنه را به خوبی نمایش نمی داد.

زانگریلو به رادیو 1 گفت: “داوری کار حساسی است، اما بازیکنانی که مانند یک دلقک بازی می کنند و با تظاهر به درد ناموجود ب سعی در فریب دادن داوران دارند هم کمکی به آسان کردن این کار سخت نمی کنند. موضوع فقط بارلا هم نیست، هر یکشنبه در فوتبال ما این اداها پیش می آیند.”

زانگریلو همچنین از سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر هم انتقاد کرد به خصوص پس از اینکه آلبرتو جیلاردینو، سرمربی تیم خودش، واکنشی بسیار آرام و بزرگوارانه به خطای پنالتی نشان داد:”ما برخلاف اینتر مربی‌ای نداریم که مثل دیوانه‌ها کنار زمین مسابقه بالا و پایین بپرد. معمولا اگر مربی از تیم ما باشد، اگر انگشتش را هم بالا بیاورد، کارت زرد می گیرد یا اخراج می‌شود.”

رئیس جنوا همچنین گفت که یک کد اخلاقی را در باشگاه خود تنظیم کرده است:” من هر بازیکنی را که خطاها را خواهم کرد. با این حال، این در باشگاه های معتبر وجود ندارد. اتفاق دیروز را همه دیدند و واضح بود.

بارلا یک ملی پوش ایتالیایی و محترم است، اما اگر به دلیل اینکه فرندروپ پس از زدن توپ او را لمس می کند، ادا در می آورد، مشخص است که داور را فریب داده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا