اخبار ورزشی

ایرانگردی ستاره ازبک استقلال با انگیزه‌های خاص!

جلال‌الدین ماشاریپوف با انگیزه بالایی در تمرین روز گذشته استقلال حاضر شد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف پس از گلزنی مقابل ملوان و حضور درخشان در بازی با سپاهان این بار در استان کرمان و مقابل مس رفسنجان به دنبال دومین گل خودش در سومین مسابقه خواهد بود.

ماشاریپوف یک هفته پس از نیمکت نشینی مقابل صنعت نفت آبادان جایگاه خود را در ترکیب استقلال پیدا کرد و در بازی با ملوان و سپاهان در ترکیب اصلی قرار گرفت، یک گل و حضور درخشان در بازی حساس مقابل سپاهان او را به مهره ای قابل اعتماد برای استقلال تبدیل کرده است.

جلال‌الدین سومین حضور خود با پیراهن آبی استقلال را در استان کرمان و مقابل مس رفسنجان در چهارچوب مسابقات جام حذفی دنبال می‌کند و فرصت این را دارد تا در رزومه فوتبال بلند بالای خود گلزنی در جام حذفی ایران هم اضافه کند، مس رفسنجان پس از حضور محرم نویدکیا خط دفاعی متفاوتی را به میدان فرستاده و عملکرد آنها به مراتب بهتر از قبل شده است و این کار بازیکنان هجومی استقللال را سخت تر می‌کند که حضور بازیکن خلاق و پرتلاشی مانند ماشاریپوف می‌تواند برگ برنده استقلال در این مسابقه باشد و قلب دفاع مس را هدف قرار دهد.

سفرهای ماشاریپوف به استان های مختلف ایران به همراه استقلال شروع شده است و اگر این بازیکنان فرم ایده آل خود را در بازی‌های خارج از خانه حفظ کند می‌‌تواند امتیازات مهم و تاثیرگذاری را برای آبی‌ها به دست بیاورد و تجربه لذت بخشی از حضور در لیگ ایران کسب کند.

ماشاریپوف در تمرین روز گذشته استقلال با انگیزه و روحیه بالایی در کنار دیگر بازیکنان استقلال حضور داشت و مشخص است که او در این تیم احساس راحتی می‌کند و اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا