اخبار ورزشی

اولین دستاورد سیرجانی‌ها پس از نقل و انتقالات طوفانی

تیم گهرزمین سیرجان، پُر سَر و صداترین تیم این روزهای فوتسال ایران و آسیا، در تورنمنت چهارجانبه مشهد به عنوان قهرمانی دست یافت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تورنمنت مهیج و زیبای چهارجانبه مشهد با قهرمانی تیم گهر زمین سیرجان به نقطه پایانی رسید و تیم جذاب این روزهای فوتسال ایران و آسیا که بازار نقل و انتقالات لیگ را به انحصار خود در آورده بود، به اولین دستاوردش پیش از آغاز فصل جدید دست پیدا کرد. گهرزمین مسابقات دوستانه را با جشنواره گل برابر پالایش نفت اصفهان و فرش آرا مشهد استارت زد و در روزی که حسین افضلی به سه ستاره اصلی‌اش در دوئل با تیم ملی فوتسال افغانستان استراحت داده بود، پس از تساوی سه بر سه به عنوان قهرمان تورنمنت شناخته شد. این رقابت‌ها با شرکت چهار تیم گهرزمین، تیم ملی افغانستان، فرش آرا و پالایش نفت اصفهان از روز جمعه در مجموعه صداقت و به میزبانی تیم ملی افغانستان پیگیری شده بود.

حسین افضلی، در این مسابقات به جز حسین طیبی به تمامی ستاره‌های جدیدش مقابل حریفان میدان داد و سعی کرد علاوه بر اینکه آن‌ها را به شرایط مسابقه و برنامه‌های تاکتیکی وفق بدهد، در برخی از دیدارها نیز به آنها استراحت داد که در مصاف با تیم ملی افغانستان به همین دلیل مسلم اولادقباد و حمید احمدی روی سکوها حضور داشتند.

حسین طیبی، فوق ستاره تیم ملی و بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران، در تورنمنت چهارجانبه مشهد به صلاحدید کادرفنی تیم سیرجانی به میدان نرفت.

بازی جذاب تیم‌های گهر زمین سیرجان و تیم ملی افغانستان در شرایطی که شاگردان مجید مرتضایی با سه گل از حریف قدرتمند خود گهرزمین پیش افتاده بودند، با درخشش سالار آقاپور پسر طلایی فوتسال جهان و از بمب‌های مارکت ایران نتیجه به تساوی کشیده شد و گهری‌ها از اولین شکست گریختند.

در دیگر مسابقه این تورنمنت، فرش آرا با نتیجه دو بر یک مقابل پالایش نفت اصفهان به پیروزی رسید. با نتایج رقم خورده، تیم‌های گهر زمین با هفت امتیاز، تیم فرش آرا مشهد با شش امتیاز، تیم ملی افغانستان با چهار امتیاز و پالایش نفت اصفهان بدون امتیاز، در جایگاه های اول تا چهارم قرار گرفتند.

2049145

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا