اخبار ورزشی

اوقات خوش ژنرال در عشق آباد (عکس)

تیم ملی با کسب یک پیروزی پرگل پس از جام ملت‌ها و با شرایط مساعدی به ترکمنستان سفر کرده است.

ورزش3

به گزارش ورزش‌سه ، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پس از حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روزهای سختی را تجربه کرد و انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او و شاگردانش در قطر مطرح شد، اما به هر ترتیب مدیران فدراسیون در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی با تجربه گرفتن و حضور قلعه نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ روی نیمکت تیم ملی تمدید شد.
چند هفته پس از جام ملت‌ها تیم ملی در بازی سوم مرحله مقدماتی جام جهانی روز دوم فروردین ماه با استقبال قابل توجه هواداران در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان رفت و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۰ در این مسابقه به برتری دست پیدا کند.
این پیروزی در شرایطی برای تیم ملی و امیر قلعه نویی رقم خورد که این مربی مطابق انتظارات چهره‌های جوانی را به اردوی تیم ملی فراخوانده و برخی از آنها نظیر حزباوی را نیز در مصاف با ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار داده بود. 

تیم ملی در گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با ۷ امتیاز صدر نشین است و امیر قلعه نویی پس از کسب یک پیروزی پرگل در شرایطی تیمش را به ترکمنستان و عشق آباد برده که شانس رقم خوردن یک پیروزی دیگر در کارنامه او محتمل به نظر می‌رسد.
پس از دیدار برگشت مقابل ترکمنستان اردوی تیم ملی تعطیل می‌شود و امیر قلنویی و دستیارانش نزدیک به دو ماه زمان در پیش دارند تا فهرست نفرات خود را برای فیفا ۱۰ خرداد ماه و دو بازی برابر ازبکستان و هنگ کنگ آماده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا