اخبار ورزشی

انتقاد ستاره بارسا: پستم در تیم باید مشخص باشد

ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، در جریان حضور در یورو ۲۰۲۴، درباره اولین فصل خود در کاتالونیا صحبت کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، گوندوگان تابستان گذشته پس از ترک منچستر سیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس، تصمیم گرفت به صورت رایگان به بارسلونا بپیوندد. این بازیکن باتجربه آلمانی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در ۳۳ بازی لیگ به میدان رفت، بیش از هر بازیکن دیگری در تیم اول بارسلونا.

این الگو در تابستان نیز ادامه داشته و او در چهار بازی برای تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ به میدان رفته است که بارسلونا را بابت تعداد زیاد بازی‌ها و استراحت نکردن او، نگران کرده است.

فصل نخست گوندوگان در بارسا در نهایت بدون کسب جام به پایان رسید، آنها در لالیگا به مقام دوم رسیدند و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی نیز با نمایش‌های ضعیف کنار رفتند. موضوعی که باعث ناامیدی گوندوگان شده‌ است.

گوندوغان در مصاحبه‌ای با مارکا گفت: «در بارسلونا، در تمام پست‌هایی که نیاز بود بازی کرده‌ام. وضعیت کمی آشفته بود، با تغییرات متعدد پست‌ها شرایط سخت شده بود. باید به طور مداوم با وضعیت تطبیق پیدا می‌کردم. گاهی اوقات، خوب بازی کردن به معنی شناختن پست خود، شناختن افرادی که در اطراف شما بازی می‌کنند و راحت بودن در بازی با آن‌ها است.

پست من در تیم ملی آلمان بسیار مشخص‌تر است و می‌توانم راحت‌تر و بهتر از آنجا بازی کنم. به همین دلیل بهتر می‌دانم که چه کارهایی لازم است انجام دهم.»

با آمدن هانسی فلیک، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، به بارسلونا، انتظار می‌رود که نقش گوندوگان در فصل آینده مشابه نقش او در تیم ملی آلمان باشد و این به او کمک خواهد کرد تا بهتر از قبل در تیم جا بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا